چهارشنبه, ۱۹ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Wed, 10 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

استفاده از ایمیل در برندینگ

8 سال پیش ( 1396/8/19 )
پدیدآورنده : بازاریابی ایمیلی  

در حقیقت، آنچه ایمیل مارکتینگ را در برنامه ریزی ها مطرح کرده نه تنها دسترسی به ابزارهای سنجش، بلکه قابلیت تلفیق با سایر کانال های مارکتینگ نیز بوده است. به گزارش هورموند، ایمیل مارکتینگ، تلفیق چهار مبنای ارائه دیجیتال مارکتینگ یعنی جست وجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و موبایل با طراحی وب سایت را ساده تر کرده است.

می توانید لینک های مربوط به سایت های اجتماعی تان را در ایمیل قرار دهید و متن های مناسبی را که دارای کلیدواژه های متعدد و مرتبط هستند در پیام های ایمیلی یا وب سایت خود قرار دهید. یکی از متداول ترین سناریوها این است که افراد را از طریق ایمیل یا وب سایت به فیس بوک یا دیگر سایت های اجتماعی هدایت کرده، اطلاعات مشتریان را جمع آوری کنیم و ارتباطات مستمر را به همین شکل ادامه دهیم.

ایمیل از طریق ارائه پیام مناسب و سازگار به مشتری، تصویر ذهنی از برند ما را نزد مشتری تقویت می کند. برندینگ به اشکال مختلفی صورت می گیرد. اصلی ترین تعریف برای برندینگ نشان می دهد که این اقدام، درواقع تعهدی است به مشتری در مورد اینکه محصول ما چه ارزشی را ارائه می دهد. چه آن محصول یک شوینده کف اتاق باشد یا نرم افزار کامپیوتری پیشرفته، درهرصورت برندینگ جنبه مهمی از برقراری ارتباط با مشتری است.

در حقیقت، در دنیایی که ارتباط با مشتری روزبه روز دشوارتر می شود، برندینگ را می توان روشی برای رسیدن به مشتری از لابه لای انبوه پیام های موجود در صندوق ورودی ایمیل او دانست تا به واسطه آن پیام منحصربه فردی ارائه شود که مشتری به آن پاسخ دهد.

به طورمعمول، از ایمیل برای پیام های تبلیغاتی استفاده می شود. بااین حال به طور مؤثر قابل استفاده در راهبرد مارکتینگ مبتنی بر محتوا نیز است که برای تقویت تصویر ذهنی از برند کاربرد دارد. به عنوان مثال، یک شرکت فعال در زمینه توسعه وب سایت واقع در شیکاگو برای افزایش ترافیک به وب سایت خود و تقویت تصویر ذهنی مشتری از برند، هر دو ماه، پست هایی را در سایت خود قرار می دهد. هدف این شرکت این است که با تصویری که از خود به عنوان رهبر در ارائه خدمات مربوط به وب سایت ایجاد کرده است، شناخته شود.

پست های وبلاگ در وب سایت ترویج شده و مشتریان احتمالی به اشتراک در سیستم تشویق می شوند. سپس این پست های وبلاگ هرماه برای جذب خوانندگان بیشتر، از طریق ایمیل ارسال می شوند. فرمت ایمیل نیز می تواند در انتشار این پست ها میان افراد و گسترش آنها به تعداد بیشتری از مخاطبان مؤثر باشد.

بااین حال، برخی مارکترها معتقدند که دیجیتال مارکتینگ روشی برای برندینگ ارائه نداده است. گروه «گارتنر» نشان داده است که رسانه های اجتماعی، مارکتینگ موبایلی، تجزیه وتحلیل داده ها و تجارت الکترونیکی شناخته شده ترین ابزار دیجیتال مارکتینگ هستند.

تمرکز ما بر چهار مبنای ارائه دیجیتال مارکتینگ (جست وجو، رسانه های اجتماعی، ایمیل و موبایل) بوده است که طراحی اصلی وب سایت ما را پشتیبانی می کنند. اصلا تعجب آور نیست که این مجموعه از پلتفرم های تولید محتوا به عنوان ابزار مؤثر برندینگ در نظر گرفته نشوند. این ابزارها می توانند تصویر ذهنی از برند را تقویت کنند اما به خودی خود نمی توانند این تصویر ذهنی را ایجاد کنند. به طورکلی، هنوز مؤثرترین روش برای ایجاد یک تصویر ذهنی از برند، از طریق اشکال مختلف تبلیغات است؛ چه کلاسیک و چه دیجیتال.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZjQP6cq1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2840 روزنامه فرصت امروز قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۱۸ آذر ۱۴۰۴ تکنیک های تبلیغات ویدئویی: ویروس هایی که کمپین را نابود می کنند ثروت میلیاردرها به رکورد جدیدی رسید — نسل بعدی ابرثروتمندان با ارث تحول بزرگ در رباتیک: آینده از آنِ نرم افزارهای هوشمند است، نه سخت افزارهای سنگین بازگشت موج سرمایه گذاری به استارتاپ ها با تمرکز بر زیرساخت های هوش مصنوعی هویت برند در عصر دیجیتال قیمت دلار امروز سه شنبه ۱۸ آذر در کانال ۱۲۵ هزار تومان IBM در آستانه خرید میلیاردی Confluent برای تقویت زیرساخت داده و هوش مصنوعی قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۱۸ آذر ۱۴۰۴ Kalshi به ارزش گذاری ۱۱ میلیارد دلاری رسید؛ بازگشت قدرت به بازارهای پیش بینی مالی شاخص کل بازار بورس در کانال ۳.۵ میلیون واحد قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴ سرمایه گذاری میلیارد دلاری SoftBank و انویدیا روی استارتاپ Skild AI در آستانه نهایی شدن قیمت دلار امروز بازار آزاد سه شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارها
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d