مدیرعامل بانک رفاه گفت: مهم ترین عامل برتری بانک های پیشرو در بحث مشتری مداری، توسعه حوزه فن آوری اطلاعات است.
به گزاش روابط عمومی بانک رفاه، محمدعلی سهمانی در همایش سراسری واحدهای انفورماتیک و خدمات نوین این بانک گفت: نقش حوزه فناوری اطلاعات در پیشبرد اهداف بانک بسیار برجسته است. امروزه برای تسریع در امور و همچنین ایجاد رضایت برای مشتریان باید از زیرساخت های فناوری اطلاعات بهره برد. روش های دیگر سنتی کارآمد نیست.
او با تأکید بر سهم عمده حوزه IT در تجلی شعار مشتری مداری گفت: اگر مشتری مداری، توسعه فعالیت ها، افزایش سهم بازار و قرار گرفتن در جایگاه نخست نظام بانکی جزو اولویت های ما است، باید در حوزه IT و فناوری اطلاعات پیشرو باشیم. در حوزه فناوری های جدید مالی باید سرمایه گذاری کلانی صورت گیرد و اعتقاد دارم سرمایه گذاری در این بخش هزینه نیست.