جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم های اجتماعی برای یادگیری موضوعات مختلف است. از کلیپ های آموزش گفت وگوی مناسب در مصاحبه های استخدامی گرفته تا یادگیری شیوه کار یا گجت های هوشمند و مشاهده سخنرانی افراد برجسته دنیای کسب وکار تنها با چند کلیک در یوتیوب امکان پذیر خواهد بود.

اگرچه یوتیوب منبع مناسبی برای یادگیری امور متنوع است، با این حال در بسیاری از مواقع کاربران را دچار سردرگمی می کند. این امر نه به دلیل محیط کاربری نامطلوب، بلکه بر اثر عدم آگاهی از هدف جست وجو در یوتیوب اتفاق می افتد. براین اساس بسیاری از ما زمان های طولانی در روز را به جست وجوی مطالب موردنظرمان اختصاص می دهیم. این امر به سادگی زمان ارزشمند افراد را به هدر می دهد. بررسی ها نشان می دهد که به طور متوسط هر فرد در طول ماه بین 10 تا 15 ساعت از وقت خود را به جست وجوی اینترنی اختصاص می دهد. بدون شک صرفه جویی در این زمان به نفع همه ما خواهد بود.

به منظور صرفه جویی در زمان این مقاله به قلم «کایلینگ چونگ» به بررسی بهترین کانال های یوتیوب برای بازاریاب های عرصه شبکه های مجازی پرداخته است.

Moz: یادگیری اصول جست وجو و طراحی استراتژی

Moz نام یک شرکت فعال در زمینه بازاریابی آنلاین است. مهم ترین محصول این مؤسسه موتور جست وجوی دقیق اش است. برهمین اساس عمده فعالیت Moz در دنیای مجازی براساس آموزش شیوه های استفاده از بهینه از موتور جست وجوی اش توسعه یافته است. کاربرانی که وقت کافی برای یادگیری نحوه کار با این موتور هوشمند را ندارند، کانال یوتیوب شرکت کلیپ های آموزشی یک یا دو دقیقه ای را به صورت روزانه بارگذاری می کند. موضوعات عمده کلیپ های این کانال شامل مواردی از قبیل شیوه های استفاده از حداکثری از کلیدواژه ها به منظور بهبود نتایج جست وجو و همچنین نحوه استفاده از تصاویر در بازاریابی مبتنی بر موتورهای هوشمند جست وجو است.

علاوه بر کلیپ های روزانه امکان مشاهده برنامه Whiteboard Friday با اجرای مدیرعامل شرکت، رند فیشکین نیز به صورت هفتگی وجود دارد. محتوای این برنامه بسیار صمیمی و تا حد امکان به دور از ادبیات پیچیده است. هدف اصلی فیشکین بیان مفاهیم پیچیده و دشوار حوزه بازاریابی مبتنی بر موتورهای جست وجوگر هوشمند در قالب برنامه ای ساده است.

Unbounce : طراحی صفحات بهتر

Unbounce در زمینه فروش محصولات آموزشی برای طراحی صفحات وب اعتبار بالایی دارد. بیشتر این شهرت به دلیل ارائه نرم افزارهایی برای طراحی وب بدون نیاز به آگاهی از شیوه های برنامه نویسی و کدهای مختلف است. کانال یوتیوب این شرکت دربرگیرنده ویدئوهای جانبی متنوعی در زمینه هایی نظیر چگونگی ساماندهی صفحات، تاکتیک های انتخاب قالب با توجه به متن موردنظر و همچنین طراحی فهرست های کاری در وبسایت هاست.

علاوه بر ارائه کلیپ های آموزشی جانبی، Unbounce نظرات و راهنمایی های متخصصان بازاریابی آنلاین را نیز در اختیار مخاطبانش قرار می دهد. مهمان های این برنامه افراد صاحب نظری همانند ماری اسمیت (کارشناس ارشد بازاریابی و توسعه کسب وکار در فی سبوک و شبکه های اجتماعی متن محور)، آپریل دانفورد و همچنین بسیاری از مدیران سابق شرکت های بزرگ هستند.

Likeable Media: توصیه هایی برای اداره بهتر کسب وکار

Likeable Media یک شبکه اجتماعی گسترده است. دفتر مرکزی مؤسسه در شهر نیویرد قرار دارد. این مجموعه به برندهایی نظیر Verizon Wireless و Jet Blue در زمینه ایجاد و توسعه کسب وکارشان از طریق تهیه محتوای دیجیتالی طبقه بندی شده کمک می کند. کاری کارپن به عنوان مدیرعامل این مجموعه هدف اصلی Likeable Media را افزایش سطح عمومی تبلیغات آنلاین و اداره کسب وکارهای دیجیتال عنوان کرده است. بر این اساس آموزش نحوه بازاریابی دیجیتالی و همچنین الگوهای همگام سازی کسب وکار با آخرین دستاوردهای دنیای تکنولوژی محتوای عمده کانال یوتیوب این شرکت را تشکیل می دهد.

علاوه بر مسائل سازمانی، دست اندرکاران مجموعه به مشکلات کارمندان نیز توجه دارند. به عنوان مثال هر چند روز یک بار یکی از دغدغه های کارمندان مورد بحث وگفت وگو از سوی کارشناس های شرکت قرار می گیرد. آخرین بحث این مجموعه نحوه مدیریت زندگی شخصی و کار حرفه ای برای مادرانی با کودکان یک تا پنج ساله بود. در این زمینه مصاحبه های کارپن با زنان موفقی همچون لیزا کلاید (مسئول امور مشتریان و نیروی انسانی بانک مرکزی آمریکا) محتوای جذابی را برای هر کاربر فضای مجازی فراهم می کند.

Video Influencers: راهکارهایی برای پیروزی در ساخت کلیپ

میزان سرمایه گذاری شرکت ها روی کلیپ های تبلیغاتی در یک دهه اخیر پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. براساس بررسی ها در سال 2017 این حوزه تبلیغاتی 130 درصد رشد به خود دیده است. با توجه به عدم مشاهده هرگونه کاهش سرعت در روند رو به رشد ساخت کلیپ تبلیغاتی پیش بینی ها از ادامه رشد سرسام آور این حوزه حکایت دارد.

Video Influencers یک پایگاه داده های طبقه بندی شده در زمینه بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی است. کانال این مؤسسه در یوتیوب پر از ویدئوهایی با اجرای سین کانل و بنجی تراویس است. هر دو مجری این برنامه های دارای سابقه درخشان در زمینه ساخت ویدئوهای تبلیغاتی هستند. کانل بخش «تفکر رسانه ای و تلویزیونی» و تراویس به همراه همسرش بخض کارشناسی تبلیغات را اجرا می کنند.

در زمینه بازاریابی و تبلیغات ویدئومحور هیچ کانالی مانند Video Influencers در یوتیوب پیدا نمی شود. بررسی منظم استراتژی های ساخت کلیپ تبلیغاتی، آخرین ابزارهای تولید کلیپ های باکیفیت و همینطور بررسی راهکارهای خاص بازاریابی در هرکدام از شبکه های اجتماعی محبوب از جمله محبوب ترین محورهای ویدئوهای این کانال محسوب می شوند. اجرای این بخش از کلیپ ها برعهده گری واینرچانک است.

TED Talks : برای الهام گیری

TED Talks با حضور کارشناس های خبره در زمینه های مختلف کسب وکار منبع اصلی برای دریافت ایده های جدید و تقویت خلاقیت محسوب می شود. به طور سنتی این مجموعه سخنرانی ها با هدف بحث پیرامون تکنولوژی، سرگرمی و طراحی صنعتی پایه گذاری شده بود. با این حال امروزه تقریبا هر موضوع مربوط به انسان ها (حتی وضعیت زندانیان در کره شمالی) در این برنامه به گفت وگو گذاشته می شود.

چنین تنوعی در موضوعات به همراه ارائه کارشناسان برتر TED Talks را بدل به بهترین کانال یوتیوب در زمینه الگوبرداری و آموزش خلاق کرده است. با نگاهی ساده به کانال یوتیوب این مؤسسه، امکان دستیابی به برترین ویدئوها از نظر کاربران و همچنین کلیپ های توصیه شده از سوی کارشناسان برنامه وجود خواهد داشت.

Hootsuite: توصیه هایی در زمینه بازاریابی، استراتژی و تبلیغات

Hootsuite مکان مناسبی برای یادگیری سواد رسانه های جمعی است. از کاربران مبتدی گرفته تا کارشناس های برتر، همگی از مطالب این مؤسسه در کانال یوتیوبش استفاده می کنند. اگر به تازگی از شبکه های اجتماعی برای توسعه کسب وکارتان استفاده می کنید، در کانال یوتیوب Hootsuite توصیه های بسیار زیادی برای بهبود هرچه بهتر اکانت های تان خواهید یافت.

علاوه بر ارائه مطالبی در زمینه شروع فعالیت های بازاریابی، تیم مؤسسه مطالب حرفه ای تری را نیز در اخیتار مخاطب های ماهر قرار می دهند. فروش و تبلیغات آنلاین از جمله موضوعاتی با سطح آموزشی بالا در Hootsuite محسوب می شوند.

کانال ما همچنین فهرست کاملی از مصاحبه های صورت گرفته با کارآفرینان برتر سال های اخیر را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. تمرکز روی راهکارهای کلان باعث غفلت تیم کارشناسی Hootsuite نشده است. برهمین اساس مفاهیم جزئی کسب وکار مانند تمرین های برای حفظ تمرکز در محیط کار، ایحاد تعادل در زندگی شخصی و کار و برقراری ارتباط چهره به چهره مؤثرتر با همکاران با جست وجویی ساده در میان دیگر کلیپ ها قابل مشاهده خواهند بود.

طراحی عده کلیپ های شرکت به منظور سهولت در کاربرد حتی در زمان جابه جایی از محل کار به منزل و برعکس صورت پذیرفته است، بنابراین در هر زمان و مکانی امکان استفاده از کلیپ های کانال یوتیوب Hootsuite وجود دارد.

منبع : hootsuite
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/GbiyAe7x
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه