پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

5 روش گرفتن عکس های شگفت انگیز برای ایجاد برند

5 سال پیش ( 1397/4/22 )
پدیدآورنده : لری آلتون   پدیدآورنده : مروارید فیض  

کسب و کار شما چقدر در عکسبرداری باکیفیت سرمایه گذاری کرده است؟ اگر شما هم مثل بیشتر صاحبان کسب و کار هستید، عکسبرداری از محصول برای تان در اولویت قرار ندارد. عکسبرداری ممکن است برای برخی نمونه های تبلیغاتی ضروری باشد، اما در مجموع یک کالای تجملی اضافی تلقی می شود که برای رشد شرکت تان الزامی نیست.

با اینحال، امکان پیشرفت کسب و کارتان با کمک عکسبرداری بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید و داشتن عکس های باکیفیت آسان تر از آن چیزی است که ممکن است تصور کنید.

چرا عکسبرداری اهمیت دارد

کیفیت عکسبرداری شما از محصول، خبر از کیفیت برندتان خواهد داد. نه تنها عکس های بهتر، چشم نوازتر هستند که همین طور باعث می شوند محصولات تان بهتر به نظر آمده و برداشت اولیه مشتریان از شرکت تان بهتر باشد.

اهمیت عکسبرداری خوب، به خاطر تعداد زیاد تقاضاها در دنیای مدرن بازاریابی تشدید شده است.

وب سایت شرکت: عکسبرداری، قدرت نمایش برند شما را با شیوه هایی هیجان انگیز و پویا دارد. شما ممکن است بتوانید حال و هوا و سبک هویت برند خود را با یک عکس فوری تک ثبت کنید، یا محل فیزیکی شرکت خود را با یک عکس چشمگیر به بازدیدکنندگان نشان دهید.

تبیلغات: تصویر مناسب می تواند توجه اشخاص را به خود جلب و آنها را متقاعد سازد که اقدامی صورت دهند، درحالی که یک عکس افتضاح یا غیر حرفه ای ممکن است به شهرت برند شما لطمه بزند.

نمایش و بسته بندی محصول: قبل از آنکه مشتریان محصولی را بخرند، دوست دارند کارکرد آن را مشاهده کنند. تصاویر محصول روی وب سایت شما و نیز تصاویر بسته بندی، باید دارای عکس هایی باشند که بهترین جنبه محصول تان را نشان دهند.

شبکه های اجتماعی. عکسبرداری آنقدر برای شبکه های اجتماعی مهم است که برخی استدلال کرده اند که این رسانه، عکسبرداری را برای همیشه تغییر داده است. در پایگاه هایی مانند اینستاگرام ناگزیر از گرفتن عکس های خوب هستید تا در دریایی از بی توجهی گم نشوید.

مطلب مرتبط:جایگاه جهانی عکاسی در برند سازی / سبقت تصویر از محصول

چگونه می توان عکسبرداری باکیفیت انجام داد

چگونه قرار است به آن میزان مهارت لازم در عکسبرداری برسید تا بهترین احساس را در مشتریان جدید و قدیمی به طور یکسان ایجاد کنید؟ در اینجا چند گزینه آمده است:

1- یک پیمانکار استخدم کنید. به خاطر اقتصاد ناشی از برنامه های هنری، کمبود عکاسان پیمانکار مستقل و پاره وقت برای انجام مشتاقانه کارهای جانبی وجود ندارد. از انجمن های خویش فرما (freelance boards)، شبکه های اجتماعی، یا جست وجوی خوب و راحت در اینترنت برای یافتن عکاسان محل خود استفاده کنید و نگاهی به آلبوم کارشان بیندازید. فکر خوبی است که شخصی را با تجربه عکاسی برای یک برند بیابید. همین طور به خاطر داشته باشید که هر چقدر پول بدهید، آش می خورید. عکاسان باتجربه تر معمولا پول بیشتری درخواست می کنند.

2- یک کارمند تمام وقت استخدام کنید. شما همین طور می توانید در صورتی که کسب و کارتان به اندازه ای بزرگ است که از ساعات کاری تمام وقت حمایت کند، یک عکاس را به صورت تمام وقت استخدام کنید. اشکال این کار در سطح تعهدی است که لازم است ارائه دهید. عکاسان تمام وقت می توانند پرهزینه باشند و اگر نیازی به آنها نداشته باشید امکان دارد آخر کار پول تان هدر شود.

3- یکی از کارمندان خود را آموزش دهید. اگر دوست ندارید که پول خود را صرف یک کارمند تمام وقت کنید یا زمان یا صبر لازم برای انتخاب خویش فرمایان را ندارید، می توانید یکی از کارمندان خود را برای عکس گرفتن آموزش دهید. این کار به چند دلیل مفید است؛ شما از اخلاق کاری خوب آنها مطلعید، امکان پس انداز کردن دارید و می توانید از نیاز به استخدام کارمند یا انجام فرآیند استخدام و آشنا سازی اجتناب کنید.

4- با یک سازمان ارائه دهنده خدمات کامل کار کنید. اگر با یک سازمان بازاریابی یا تبلیغاتی کار می کنید، به احتمال زیاد در میان کارمندان شان یک عکاس حرفه ای وجود خواهد داشت. هزینه به کارگماری (retainer fee) ماهانه شما، احتمالا بخشی از این کار را پوشش خواهد داد، مخصوصا اگر قرار باشد این هزینه در همان تبلیغات یا لوازم تبلیغاتی استفاده شود که خود سازمان تولید می کند. فقط مطمئن شوید که ابتدا به مدارک شان نگاهی می اندازید. البته استخدام یک سازمان در صورتی که عکسبرداری تنها هدف شماست، کم هزینه ترین انتخاب نیست.

5- عضو یک شرکت خدماتی ارائه عکس شوید. خدمات ارائه دهنده عکس های آماده (stock photography services)، در حال محبوب تر شدن هستند و میلیون ها عکس حرفه ای را برای یک نرخ ماهانه معقول ارائه می دهند. با این حال چند اشکال در استفاده از عکس های آماده وجود دارد. شما تعداد محدودی عکس در اختیار دارید که هیچ کدام نشان دهنده محصول یا شرکت تان نیست و به احتمال زیاد به عکس های آماده شباهت دارند و مشتریان تان ممکن است این تصاویر را قبلا دیده باشند.

اگر می خواهید کسب و کارتان در بازار کنونی رقابت کند، به یک منبع از عکس های باکیفیت نیاز خواهید داشت که کمک تان کنند. سوال این است که چقدر حاضرید سرمایه گذاری کنید و به چه میزان انعطاف پذیری نیاز دارید؟ هیچ پاسخ مناسبی در اینجا وجود ندارد، اما اگر کار عکسبرداری را با بی دقتی انجام دهید یا کاملا نادیده بگیرید، می تواند به شهرت برندی لطمه بزند که آنقدر برای ایجادش زحمت کشیدید.

منبع : allbusiness
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/JK5Dh7sH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه