جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

ابزارهای اساسی برای بازاریابی در نیمه دوم سال 2020

3 سال پیش ( 1399/5/27 )
پدیدآورنده : الکسز میلر   پدیدآورنده : علی آل علی  

بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای اغلب کسب و کار نقش اساسی در مسیر موفقیت تجاری بازی می ‎کند. امروزه برندهای بزرگ و کوچک بخش قابل توجهی از بودجه ‎شان را صرف بازاریابی می‎ کنند. محبوب ‎ترین گزینه بازاریابی در این میان فعالیت در فضای آنلاین و به ویژه شبکه های اجتماعی است. تولید محتوا در فضای آنلاین، مانند هر فعالیت دیگری، سختی‎ های خاص خود را دارد. استفاده از ابزارهای کمکی در بازاریابی نقش تعیین‎کننده ‎ای در افزایش کیفیت نتیجه نهایی بازاریابی و پرهیز از نتایج منفی دارد.

امروزه برندها با اطلاعات بسیار مهم و دقیقی در مورد فعالیت برندشان مواجه هستند. نکته مهم در این میان نحوه استفاده از اطلاعات موردنظر برای بهبود وضعیت برند است. افزایش حجم داده ‎های آنلاین تحلیل‎ شان به صورت سنتی را بی ‎فایده کرده است بنابراین شما باید به دنبال راهکارهای تازه برای جلب نظر مخطب هدف باشید. این امر شامل تحلیل و طبقه ‎بندی اطلاعات با استفاده از ابزارهای به‎ روز است.

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

بازاریابی در شبکه های اجتماعی همیشه یکی از وقتگیرترین کارهای ممکن برای بازاریاب ‎ها و به طور کلی کارآفرینان بوده است. دلیل این امر نیاز به رسیدگی و ارزیابی مداوم وضعیت برند است. همین امر استفاده از ابزارهای آنلاین و کمکی را بیش از هر زمان دیگری منطقی ساخته است. ما در این مقاله به دنبال بررسی برترین ابزارهای بازاریابی در نیمه دوم سال 2020 هستیم. این امر با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش توانمندی برندها برای پرداخت هزینه اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده است بنابراین شما باید برنامه‎ ای دقیق برای استفاده از ابزارهای تازه در حوزه بازاریابی داشته باشید. ما در بخش بعد ابتدا به سراغ بررسی اهمیت استفاده از ابزارهای دیجیتال در حوزه بازاریابی خواهیم رفت. سپس 12 مورد از ابزارهای مناسب را معرفی می‎کنیم.

مطلب مرتبط: جعبه ابزار بازاریابی

چرا بازاریابی با ابزارهای مناسب اهمیت دارد؟

بازاریابی در شبکه های اجتماعی نزدیک به یک دهه در صدر کارهای مهم برندها قرار داشته است. پیشرفت فناوری در طول یک دهه اخیر شیوه بازاریابی را دگرگون کرده است. برخی از برندها در این میان هنوز هم به شیوه‎ های سنتی بازاریابی اعتقاد دارند. با این حساب مشاهده کاهش تاثیرگذاری چنین برندهایی در فضای بازاریابی طبیعی خواهد بود. اگر شما به دنبال حفظ جایگاه ‎تان در حوزه بازاریابی هستید، باید همیشه از ایده ‎های تازه استقبال نمایید. این امر نقش مهمی در برتر نگه داشتن برندهای شما خواهد داشت. برخی از مزیت ‎های کاربست ابزارهای نوین در صنعت بازاریابی به شرح ذیل است.

صرفه ‎جویی در زمان

بازاریابی همیشه فرآیند وقتگیری محسوب می ‎شود. این امر با کمک ابزارهای هوشمند و کمکی زمان مورد نیاز شما را به شدت کاهش خواهد داد بنابراین شما زمان بیشتری برای سرمایه گذاری بر روی بخش ‎های دیگر کسب و کارتان خواهید داشت. امروزه بسیاری از تیم ‎های بازاریابی در عمل بیشتر زمان شما صرف فرآیند تولید محتوا می شود. اگر با استفاده از ابزارهای نوین زمان تولید محتوا کاهش یابد، تیم ‎های بازاریابی وقت بیشتری برای ارزیابی دقیق سلیقه مخاطب هدف خواهند داشت. این امر به معنای تاثیرگذاری نهایی هرچه بهتر محتوای بازاریابی برند شما بر روی مخاطب هدف خواهد بود.

توسعه آگاهی مخاطب هدف از برند

معرفی برند به مشتریان اهمیت بالایی در توسعه کسب و کار دارد. متاسفانه بسیاری از برندها در عمل توانایی معرفی مطلوب کسب و کارشان به مخاطب هدف را ندارند. درست به همین خاطر استفاده از ابزارهای نوین بازاریابی اهمیت دارد. اگر شما برندتان را به خوبی برای مخاطب هدف معرفی نمایید، انگیزه آنها برای مشارکت و خرید از شما به شدت افزایش می‎ یابد. امروزه اغلب برندها در سراسر دنیا با مشکل بازاریابی و تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف مواجه هستند. بنابراین زمان ایجاد تغییرات اساسی در شیوه بازاریابی و کاربست الگوهای نوین فرا رسیده است.

سهولت کاربرد

کاربرد ابزارهای هوشمند در عرصه بازاریابی بسیار ساده است. برخی از برندها در زمینه بازاریابی نگران دشواری استفاده از ابزارهای تازه هستند. این امر موجب ادامه روند سنتی بازاریابی برای دهه‎ها می‎شود. اگر شما نیز چنین نگرانی در عرصه بازاریابی دارید، باید نسبت به سهولت کاربست آنها اطلاع یابید. بسیاری از برندها در زمینه بازاریابی حتی نیاز به راهنمایی کارشناس‎ های پشتیبانی ابزارهای کمکی نیز ندارند. دلیل این امر طراحی ساده چنین ابزارهایی است. بنابراین شما نیز بدون نیاز به کمک قابل توجه دیگر برندها امکان استفاده از چنین موقعیتی را دارید.

صرفه اقتصادی

هزینه ‎های بازاریابی در طول سال‎ های اخیر به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. این امر موجب نگرانی اغلب برندها در زمینه بازاریابی شده است. وقتی هزینه ‎های بازاریابی افزایش پیدا می ‎کند، فشار بیشتری بر روی تیم بازاریابی برای موفقیت وجود خواهد داشت. بسیاری از تیم ‎های بازاریابی در عمل توانایی ادامه فعالیت بازاریابی تحت چنین شرایطی را ندارند. همین امر مشکلات عمده ‎ای برای برندها ایجاد خواهد کرد. اگر شما نیز در طول ماه ‎های اخیر به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات مالی فراوانی مواجه شده ‎اید، باید به دنبال استفاده هرچه بهتر از ابزارهای تازه بازاریابی باشید. این امر نه ‎تنها سهولت استفاده ‎شان را در پی دارد، بلکه صرفه اقتصادی قابل توجهی نیز خواهد داشت.

سازماندهی بهتر بخش بازاریابی

هرچه توانایی یک برند برای بازاریابی با استفاده از ابزارهای نوین بیشتر باشد، شانس ‎اش برای کسب موفقیت بیشتر خواهد بود. امروزه برندهای بزرگ سرمایه گذاری قابل توجهی بر روی ایجاد ابزارهای تازه بازاریابی انجام می‎ دهند. شاید برند شما توانایی چنین سرمایه گذاری را نداشته باشد، اما استفاده از مزیت‎ های ابزارهای بازاریابی منطقی خواهد بود. سازماندهی بهتر بخش بازاریابی با استفاده از ابزارهای نوین به معنای ساده ‎سازی کارهای زمانبر و اهمیت یافتن برنامه ‎ریزی بلند مدت برای کمپین ‎های برند خواهد بود. بسیاری از برندها در این زمینه برنامه مشخصی ندارند. دلیل این امر اشتغال بیش از اندازه به بحث بازاریابی و فرآیندهای زمانبر آن است. اگر شما استفاده از ابزارهای بازاریابی را مدنظر قرار دهید، امکان بهبود وضعیت بازاریابی و نظم ‎بخشی هرچه بهتر به این بخش افزایش خواهد یافت.

برترین ابزارهای بازاریابی

پس از بررسی دلایل اهمیت بازاریابی با استفاده از ابزارهای کاربردی باید به دنبال معرفی برخی از بهترین نمونه‎ ها نیز باشیم. ما در ادامه به بررسی برخی از مهمترین ابزارهای بازاریابی خواهیم پرداخت. مهمترین نکته در زمینه انتخاب ابزارهای این فهرست توجه به کاربردشان در کنار قیمت تمام شده پایین است. با این حساب برندهای کوچک نیز امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

1. ابزار بازاریابی HubSpot

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

بازاریابی با استفاده از ابزار بازاریابی ما امکان بهره‎ مندی از پشتیبانی وسیع را دارد. برنامه‎ ریزی برای انتشار محتوا و پاسخ به پرسش ‎های مشتریان اهمیت زیادی در توسعه اعتبار برند دارد. بسیاری از برندها زمان و نیروی کافی برای پاسخگویی به مشتریان در شبکه های اجتماعی را ندارند. این امر در مورد بارگذاری به موقع پست‎ های بازاریابی نیز به چشم می‎ خورد. اگر شما نیز چنین مشکلی را دارید، باید به دنبال استفاده از ابزاری مناسب باشید. ما در موسسه HubSpot دست به طراحی سیستم بازاریابی یکپارچه زده ‎ایم. مزیت این ابزار امکان ساماندهی تمام فرآیندهای بازاریابی به صورت یکجاست. اگر شما به این نکته توجه کافی نداشته باشید، در بلندمدت برندتان با مشکلات بسیار زیادی مواجه می ‎شود.

مدیریت سئو نقش مهمی در بازاریابی تاثیرگذاری دارد. اغلب برندها برای یافتن تکنیک‎ های مناسب در این زمینه چالش زیادی دارند. ایده ما در موسسه HubSpot استفاده از ابزارهای مختلف برای بازاریابی است بنابراین شما با خرید حق اشتراک ابزار بازاریابی ما از خدمات متعددی بهره ‎مند خواهید شد. یکی از خدمات مهم ما در این ابزار امکان استفاده از ارزیابی هوشمند سازگاری محتوا با اصول مدیریت سئو است. امروزه بسیاری از برندها نیاز فوری به ارزیابی سریع سازگاری محتوای بازاریابی ‎شان با اصول مدیریت سئو دارند. این امر به خوبی در ابزار بازاریابی ما تعبیه شده است.

هزینه اشتراک در ابزار بازاریابی HubSpot به دلیل تنوع خدماتش بالاست. این امر استفاده از خدمات ابزار ما برای برندها تازه تاسیس را دشوار می ‎سازد. اگر شما علاقه ‎مند به استفاده از خدمات ابزار ما هستید، باید ماهانه 800 دلار به عنوان حق عضویت پرداخت نمایید. دریافت خدمات جانبی برتر و مشاوره در تمام زمینه‎ های کسب و کار پرداخت این هزینه از سوی برندهای معتبر را منطقی جلوه می ‎دهد.

2. کیکستا

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

کیکستا (Kicksta) یکی از ابزارهای بازاریابی مخصوص اینستاگرام است. امروزه اغلب برندها در اینستاگرام عضویت دارند. این امر به دلیل ماهیت کاربرپسند این شبکه اجتماعی و اولویت محتوای بصری در آن است بنابراین اگر شما نیز علاقه‎ مند به بازاریابی و توسعه برند در اینستاگرام هستید، باید دست‎ کم از نسخه محدود و رایگان این ابزار استفاده نمایید.

بسیاری از برندها فقط در اینستاگرام مشغول فعالیت بازاریابی هستند. ایراد اساسی اغلب ابزارهای بازاریابی دریافت هزینه بالا از برندها و ارائه خدمات بازاریابی در تمام شبکه های اجتماعی است. به این ترتیب برخی از برندها بدون نیاز به استفاده از خدمات بازاریابی در شبکه های اجتماعی مختلف باید در عمل هزینه تمام آن را پرداخت نمایند. مدیران ارشد تیم کیکستا براساس همین نقطه نظر کاربردی دست به طراحی نرم ‎افزارشان زده ‎اند. این ابزار به طور اختصاصی برای اینستاگرام طراحی شده است. تمام خدمات جانبی ‎اش نیز براساس نحوه طراخی اپ اینستاگرام صورت می ‎گیرد. اگر شما برای شروع فرآیند بازاریابی نیازمند ابزار ساده، کاربردی و البته ارزان هستید، کیکستا گزینه مناسبی خواهد بود.

استفاده از ابزار کیکستا به دلیل طراحی برای کسب و کارهای کوچک بسیار کمتر از سایر نمونه‎ های مشابه است. بر این اساس شما امکان استفاده از این ابزار در ازای پرداخت ماهانه 49 دلار را خواهید داشت.

3. Later

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

ابزارهای بازاریابی ارزان ‎قیمت در صنعت بازاریابی طرفدار های خاص خود را دارند. در این میان اهمیت برنامه ‎ریزی دقیق برای فعالیت بازاریابی موجب معرفی برخی از ابزارهای برنامه‎ ریزی هوشمند شده است. ابزار Later به دلیل طراحی ساده و کاربردی مدنظر برندها قرار دارد. اگر شما فقط در زمینه طراحی برنامه بازاریابی و زمان‎ بندی انتشار محتوا با مشکل مواجه هستید، استفاده از این ابزار برای شما منطقی خواهد بود.

نکته جالب در مورد Later پشتیبانی از توییتر، فیس ‎بوک، اینستاگرام و یوتیوب است. با این حساب شما امکان بازاریابی در شبکه های اجتماعی پرطرفدار را خواهید داشت. همچنین بازاریابی با استفاده از این ابزار سر و سامان جدی به وضعیت دریافت بازخوردها از سوی برندهای شما خواهد داد. امروزه بسیاری از برندها به هیچ وجه به واکنش کاربران توجهی ندارند. این امر مشکلات بسیار زیادی برای آنها به ارمغان خواهد آورد. اگر شما نیز در زمینه بازاریابی به دنبال جلب نظر مخاطب هدف با استفاده از تحلیل نظرات‎ شان هستید، Later گزینه جذابی خواهد بود. هزینه اشتراک ماهانه این اپ 7.5 دلار است. با این حساب ابزار موردنظر یکی از گزینه‎ های به شدت ارزان برای بازاریابی محسوب می ‎شود.

مطلب مرتبط: ابزارهای اساسی برای بازاریابی در اینستاگرام

4. لایت روم

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

استفاده از ابزارهای فوتوشاپ برای هر برندی جذابیت ‎های خاص خود را دارد. امروزه اغلب برندها برای تولید محتوای جذاب در شبکه های اجتماعی ناگزیر از کاربست ابزارهای متنوع ادوبی هستند. لایت روم یکی از ابزارهای حرفه‎ ای برای ویرایش محتوای بصری محسوب می ‎شود. برندهای بزرگ در شبکه های اجتماعی همیشه تصاویر جذابی را به اشتراک می‎ گذارند. این امر تا حد زیادی ناشی از توانایی چنین برندهایی برای ویرایش مناسب محتوای ‎شان است بنابراین شما نیز باید در این زمینه مهارت ‎تان را تقویت نمایید.

استفاده از بانک فیلتر های عکس لایت روم کار اغلب بازاریاب ‎ها را ساده می ‎کند. امروزه بسیاری از برندها در عمل توانایی ویرایش محتوای بصری بدون استفاده از ابزارهای ادوبی را ندارند. نکته جالب در این میان هزینه اشتراک بسیار اندک در مقایسه با خدمات باکیفیت این ابزار است. اگر شما علاقه ‎مند به استفاده از ابزار لایت روم هستید، با ماهانه 9.99 دلار امکان بهره ‎مندی از تمام امکاناتش را خواهید داشت.

5. کانوا

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

ابزار کانوا یکی از بانک‎ های گسترده در زمینه ارائه تصاویر رایگان است. اگر شما به دنبال بازاریابی با هزینه‎ های اندک هستید، باید این ابزار را به فهرست علاقه‎ مندی ‎تان اضافه نمایید. بسیاری از برندها در عمل توانایی استفاده از تصاویر گران ‎قیمت عکاس ‎های مشهور تبلیغاتی را ندارند بنابراین کاربست شیوه ‎های تازه در زمینه بازاریابی اهمیت قابل توجهی خواهد داشت. کانوا بدون نیاز به پرداخت هرگونه هزینه‎ ای میلیون‎ ها عکس جذاب در اختیار برندها و بازاریابی ‎ها قرار می‎ دهد. شما در صورت نیاز به ذخیره‎ سازی برخی از عکس‎ها فقط باید ثبت نام اولیه در این برند را انجام دهید. سایر فرآیندها به صورت کاملا رایگان برای شما ساماندهی می ‎شود.

6. آنفولد

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

ابزار آنفولد یکی از گزینه‎ های جذاب دیگر برای بازاریابی ارزان ‎قیمت است. این ابزار مانند کانوا به صورت رایگان در اختیار برندها قرار می‎ گیرد. این اپ کمک شایانی به کاربران برای طراحی استوری‎ های جذاب در اینستاگرام می ‎کند. اگر شما همیشه نسبت به کیفیت استوری برندتان نگران بوده ‎اید، با استفاده از این ابزار دیگر نیازی به نگاه منفی به این بخش نخواهید داشت.

امروزه بازاریابی با استفاده از ابزارهای رایگان اهمیت بسیار زیادی دارد. بودجه بازاریابی اغلب برندها در محدودیت بسیار زیادی است. با این حساب بازاریاب‎ ها باید به دنبال ابزارهای رایگان یا ارزان ‎قیمت باشند. آنفولد در این میان یکی از گزینه‎ های بسیار جذاب برای هر بازاریابی محسوب می‎ شود.

7. Hyper Auditor

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

مدیریت روابط با فالوورها در شبکه های اجتماعی اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از برندها برای توسعه سریع کسب و کارشان به دنبال فالوورهای فیک هستند. این امر مشکلات بسیار زیادی برای برندها ایجاد می ‎کند. اگر شما در زمینه بازاریابی فعالیت دارید، باید جلب نظر کاربران به صورت طبیعی را مدنظر قرار دهید. اغلب برندهای دارای فالوور فیک به راحتی قابل شناسایی هستند. امروزه ابزارهای بسیار زیادی برای شناسایی برندهای دارای فالوور تقلبی و همچنین مدیریت روابط برندها با مخاطب هدف‎ شان در بازار وجود دارد. یکی از ابزارهای کاربردی در این میان Hyper Auditor است. این ابزار امکان مشاهده وضعیت برندها در شبکه های اجتماعی را فراهم می‎ سازد. اگر شما علاقه‎ مند به اطمینان از وضعیت برندهای دیگر برای همکاری بازاریابی هستید، باید به این نکته توجه ویژه ‎ای نمایید.

هزینه استفاده از خدمات ابزار Hyper Auditor به نسبت سایر نمونه‎ های مشابه اندکی بیشتر است. این امر به دلیل خدمات مبتنی بر هوش مصنوعی است. استفاده از ابزار موردنظر ماهانه 200 دلار هزینه برای برندها به همراه دارد. نکته جالب اینکه فقط برندهای رسمی امکان استفاده از این ابزار را دارند. بنابراین در صورت عدم ثبت رسمی کسب و کارتان شانسی برای استفاده از این ابزار نخواهید داشت.

8. Retouchup

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

ویرایش تصاویر برای بازاریابی امر بسیار مهمی است. علاوه بر ابزارهای حرفه ‎ای مانند فوتوشاپ، برخی از سامانه ‎ها به صورت آنلاین خدمات ویرایش عکس را ارائه می ‎کنند. این امر شامل بارگذاری تصاویر موردنظر و سپس دریافت نسخه بهینه ‎سازی شده پس از چند ثانیه است. اگر شما زمان لازم برای ویرایش محتوای بصری برندتان را ندارید، استفاده از این گزینه منطقی خواهد بود. سامانه Retouchup خدمات حرفه ‏ای در این زمینه ارائه می‎ کند.

بدون تردید استفاده از سامانه‎ های ویرایش آنلاین تصاویر مانند کار با ابزارهای حرفه‎ ای این حوزه نیست، اما نتیجه قابل ملاحظه ‎ای برای برندها به همراه دارد. استفاده از ابزار Retouchup در ازای 0.25 دلار برای هر تصویر امکان ‎پذیر است بنابراین شما در صورت داشتن حجم وسیعی از تصاویر امکان صرفه جویی در زمان برندتان با هزینه ‎ای به نسبت اندک را خواهید داشت.

9. Quuu

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

ارزیابی وضعیت برند در شبکه های اجتماعی همیشه کار ساده ‎ای نیست. بسیاری از برندها آشنایی کاملی با عبارت‎ های تخصصی در این زمینه ندارند بنابراین بازاریاب ‎ها باید اطلاعات موردنظر را به زبانی ساده برای اعضای برند، به ویژه هیأت مدیره، ترجمه نمایند. استفاده از نمودارهای بصری در این میان اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از برندها برای تاثیرگذاری بیشتر بر روی تیم مدیریتی اقدام به استفاده از نمودارهای مفهومی می‎ کنند. ایده ابزار Quuu نیز دقیقا از همینجا شکل گرفته است. بسیاری از برندها در عمل امکان همکاری با بازاریاب ‎های حرفه‎ ای را ندارند بنابراین باید دست به بازاریابی با اتکا بر نیروی‎ های در دسترس‎ شان بزنند. استفاده از ابزار Quuu امکان دسترسی به ارزیابی دقیق از وضعیت بازاریابی برند در قالب نمودارهای گرافیکی را دارد.

مهمترین نکته برای کسب و کارها در زمینه انتخاب ابزارهای مختلف حجم خدمات در مقایسه با قیمت نهایی است. این امر در مورد Quuu بسیار جالب توجه است. کاربران امکان استفاده از خدمات این ابزار به صورت رایگان یا در وضعیت حرفه ‏ای 19 دلار در ماه را دارند. این امر همراه با تخفیف ‎های مداوم این ابزار به مناسبت ‎های مختلف در عمل هزینه بسیار کمتری برای برندها به ارمغان می ‎آورد.

10. Marketing Video Builder

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

بازاریابی با استفاده از محتوای ویدئویی اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه اغلب برندها برای بهره ‎مندی خدمات بازاریابی نیاز به همکاری با آژانس‎ های حرفه ‎ای دارند. این امر هزینه بسیار زیادی برای برندها به ارمغان خواهد آورد. اگر شما در زمینه بازاریابی مهارت ندارید، استفاده از ابزارهای کاربردی برای بازاریابی ویدئویی منطقی خواهد بود. ابزار Marketing Video Builder یکی از محصولات جذاب موسسه انیموتو محسوب می ‎شود. این موسسه فعالیت گسترده ‎ای در زمینه ارائه خدمات بازاریابی دارد.

برندهای مختلف برای شروع استفاده از خدمات ابزارMarketing Video Builder در ابتدا نیازی به پرداخت هزینه ندارند. این امر به معنای امکان امتحان آزمایشی تمام امکانات این ابزار در یک ماه نخست است. سپس برندها باید برای بهره‎ مندی از خدمات این محصول ماهانه 33 دلار پرداخت نمایند.

11. Design Wizard

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

ابزارهای رایگان در زمینه بازاریابی تنوع بسیار زیادی دارند. این امر در مورد بازاریابی ویدئویی بیش از هر حوزه دیگری به چشم می ‎خورد. ابزار Design Wizard به دلیل تنوع بسیار بالا در زمینه خدمات ویرایش ویدئو محبوبیت زیادی در میان بازاریاب ‎ها دارد. شما با استفاده از این ابزار امکان مشاهده میلیون‎ ها محتوای بازاریابی به صورت آزمایشی را خواهید داشت. همچنین اغلب برندها برای بازاریابی در این ابزار امکان الگوبرداری از توصیه‎ های حرفه‎ ای کارشناس ‎های متعدد را نیز دارند.

مطلب مرتبط: استفاده از تحقیق و ارزیابی به‌ عنوان ابزار بازاریابی

هزینه استفاده از ابزار Design Wizard در ابتدا کاملا رایگان است، با این حال اگر یک برند بیش از 30 ویدئو در ماه را ویرایش نماید، باید ماهانه 9.99 دلار پرداخت نماید. این مبلغ با توجه به دیگر نمونه‎ های مشابه در زمینه بازاریابی سطح منطقی محسوب می ‎شود.

12. فالکون

ابزارهای اساسی بازاریابی سال 2020

فالکون یکی از ابزارهای بازاریابی کامل برای برندها محسوب می‎ شود. امروزه اغلب برندها به دنبال ابزارهایی کامل برای بازاریابی هستند. این امر نیاز به استفاده از ابزارهای متعدد را به طور کامل رفع می ‎کند. اگر شما نیز در صدد استفاده از ابزاری کامل هستید، باید فالکون را مدنظر قرار دهید. این ابزار تمام فرآیند مدیریت بازاریابی و ارزیابی کیفیت محتوای بازاریابی را تحت پوشش قرار می ‎دهد. شاید تنها نکته منفی در مورد این ابزار هزینه بالای عضویت در آن باشد. بر این اساس برندها برای عضویت در فالکون باید ماهانه 129 دلار پرداخت نمایند. البته این مبلغ به غیر این هزینه‎ های جانبی خدمات دیگر است.

منبع : blog.hubspot
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3Yed2gGR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه