جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

درست به مانند تماس سرد، می توان این استراتژی را برای ارسال ایمیل ها نیز انجام داد. این امر زمانی اتفاق خواهد افتاد که افراد موردنظر انتظار دریافت ایمیل را نداشته و ممکن است از قبل ارتباط با شما را تجربه نکرده باشند. اگرچه ممکن است تصور کنید که این مسئله یک اقدام مزاحم محسوب می شود، با این حال آمارها در این زمینه بیانگر نتیجه بخش بودن آن است. در این راستا اگر شما نیز از جمله طرفداران استفاده از ایمیل برای بازاریابی هستید، توصیه می شود که حتما این استراتژی را مورد استفاده قرار دهید، با این حال برای موفقیت در این زمینه، رعایت برخی از نکات الزامی است که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

1-نیاز مخاطب را بشناسید

بهترین استفاده استراتژی ایمیل سرد

بدون شک یک اقدام صرفا تجاری، مورد توجه جدی افراد قرار نخواهد گرفت. در این رابطه لازم است تا ارزش مشاهده پیام را داشته باشید. در این رابطه توصیه می شود تا نیاز مخاطب را مورد توجه قرار دهید. درواقع اگرچه ممکن است مخاطب شما را نشناسد، با این حال شما باید نیاز و سلیقه آنها را شناسایی کنید تا حتی نسبت به لحن خود نیز تصمیم گیری نمایید.

2-مناسبت ها را مورد توجه قرار دهید

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که استراتژی مذکور ابدا به معمای ارسال مداوم پیام نبوده و شما باید به فواصل اقدام خود توجه داشته باشید. برای این منظور، بهانه قرار دادن مناسبت ها می تواند دلیلی برای ارسال پیام شما باشد. به همین خاطر ضروری است تا آنها را مورد توجه قرار دهید. همچنین نباید اجازه دهید که مخاطب تنها به بازدیدکننده اقدامات شما تبدیل شود.

مطلب مرتبط: نحوه نوشتن ایمیل سرد و تغییر روند فروش

در این رابطه توصیه می شود که به فراخوان عمل توجه داشته و مخاطب را با اقداماتی نظیر ایجاد مسابقه، با خود درگیر کنید. همچنین تنها به محیط ایمیل بسنده نکرده و پل های ارتباطی دیگری را نیز معرفی کنید تا امکان ایجاد ارتباطی مناسب مهیا شود. این امر که اهدافی را از این اقدام خود داشته باشید، باعث خواهد شد تا اقدامات در یک راستا قرار گرفته و نتایج به مراتب بهتری را به دست آورد. درواقع هیچ چیز بدتر از آن نخواهد بود که بدون هدف یا اهدافی واحد، اقداماتی را انجام دهید. همچنین توجه داشته باشید که خلاقیت شما در این زمینه خود برگ برنده خواهد بود.

برای مثال می توانید برای راحتی بیشتر مخاطبان خود، به جای ارسال متن، صدای ضبط شده را قرار دهید. علت این امر به این خاطر است که گوش کردن به مراتب ساده تر از مطالعه محسوب شده و این امر می تواند شانس موفقیت شما را افزایش دهد.

در نهایت نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که یک لینک را برای شناخت برند خود در پیام قرار دهید تا مخاطب در صورت عدم شناخت برند شما بتواند اطلاعات لازم را به دست آورد.

منبع : smallbiztrends
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/PGAmc9pe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه