سه شنبه, 30 ارديبهشت 1399 - 11:37

اخیرا ویدئویی در یوتیوب منتشر شده است که با واکنش بسیار مثبت افراد همراه بوده و منجر به شهرت سازنده آن شده است. درواقع در روزهایی که اکثر افراد تصور می کنند که به علت ویروس کرونا، فست فودها و رستوران ها با بحران جدی مواجه هستند، یک پیتزا فروشی در نیویورک با ابتکار جالب خود موفق شده است تا به شهرت و درآمدی به مراتب بالاتر از قبل دست پیدا کند. ایده آنها این است که از روبات ها برای تحویل سفارشات استفاده نمایند. بر روی بسته ‎بندی محصول نیز این عبارت به عنوان شعار آنها ذکر شده است که روبات ها مریض نمی شوند. شاید بتوان گفت که این جمله، بهترین شعار تبلیغاتی است که در سال های اخیر شاهد آن بوده ایم. نام این برند خلاق آریزور است و مدیر این شرکت عنوان کرده است که حتی در محل کار نیز مدیریت به نحوی است که فاصله اجتماعی به صورت کامل حفظ شده و تجهیزات بهداشتی وجود دارد. نکته جالب دیگر این روبات ها، امکان حرکت در پیاده رو و خیابان بدون برخورد با افراد و موانع است.

ایده جالب پیتزا فروشی کرونایی

همچنین فیلمبرداری در کنار GPS به کار رفته در آنها باعث می شود تا گزینه خوبی برای دزدها نباشند. در نهایت در هنگام تحویل سفارش، افراد می توانند به صورت مستقیم به دوربین نگاه کرده و می توانند به صورت مستقیم با کارمندان این رستوران صحبت کرده و نظر خود را بین نمایند. این امر باعث خواهد شد تا دیگر نیازی به ارسال پیام و ایجاد نظرسنجی وجود نداشته باشد. درواقع ویروس کرونا باعث شده است تا ما به آینده ای قدم بگذاریم که ممکن بود در حالت عادی، حداقل 10 سال دیگر شاهد آن باشیم. در این رابطه هنوز مشخص نیست که این شیوه حتی پس از پایان کرونا نیز ادامه خواهد داشت و یا طرحی موقت محسوب می شود. در نهایت احتمالا شاهد کپی‎برداری این ایده توسط برندهای مختلف خواهیم بود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید