پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 1 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

بازاریابی و مسئله تمرکز بر روی جامعه کسب و کار

4 سال پیش ( 1399/7/12 )
پدیدآورنده : جارد پولیتس   پدیدآورنده : علی آل علی  

انجمن های آنلاین در طول سال های اخیر به سرعت در حال توسعه بوده است. این امر توجه بسیاری از برندها و کسب و کارها نسبت به وضعیت انجمن کسب و کارشان را برانگیخته است. امروزه بازاریاب‎ ها، مدیران ارشد و حتی طرفدارهای محصولاتی خاص دارای انجمن‎ های آنلاین هستند. مهمترین کارویژه انجمن ‎های موردنظر بررسی کیفیت محصولات مختلف و جمع‎ بندی از بهترین نمونه‎ های در دسترس مشتریان در بازارهای مختلف است. وقتی انجمن‎ های مربوط به دنیای کسب و کار در حوزه آنلاین توسعه پیدا می‎ کند، در عمل جامعه آماری پیرامون چنین حوزه ‎ای نیز توسعه خواهد یافت. امروزه بازاریابی با توجه به جامعه کسب و کار دارای اهمیت بسیار زیادی است. متاسفانه بسیاری از برندها به این نکته توجه ندارند. در ادامه برخی از مهمترین مزیت‎ های این شیوه بازاریابی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بازاریابی مسئله تمرکز جامعه کسب و کار

کاهش هزینه‎ های بازاریابی

تعامل با طرفدارهای یک حوزه خاص از کسب و کار هزینه ‎های بسیار اندکی برای برندها به همراه دارد. شاید در نگاه نخست برخی از برندها توانایی تعامل با مخاطب هدف از طریق پلتفرم‎ هایی نظیر اینستاگرام را نداشته باشند. دلیل این امر به دلیل هزینه بالای بازاریابی در چنین پلتفرم‎ هایی، به ویژه برای برندهای تازه تاسیس، است. مهمترین مزیت جامعه کسب و کار علاقه ‎شان به محتوای تجاری برندهاست بنابراین تبلیغات در انجمن‎ های مختلف دیجیتال با هزینه اندک و تاثیرگذاری بسیار بالایی همراه است.

کسب اعتبار در حوزه کسب و کار

تعامل با برندهای مختلف امکان جلب نظر مخاطب هدف را به همراه دارد. بسیاری از کسب و کارها براساس همین تحلیل نسبت به حضور، هرچند کمرنگ، در مراسم‎ های مختلف مربوط به دنیای کسب و کار اقدام می ‎کنند. اگر یک برند تازه تاسیس در کنار برندهای بزرگی نظیر مایکروسافت قرار گیرد، اعتبارش در دنیای کسب و کار به شدت افزایش خواهد یافت.

مطلب مرتبط: انواع بازاریابی که باید بشناسید

جامعه آنلاین طرفدارهای حوزه‎ های خاص کسب و کار بهترین فرصت برای برندهای تازه تاسیس برای معرفی کسب و کارشان است. بسیاری از برندهای بزرگ نیز در این زمینه فعالیت قابل ملاحظه‏ ای دارند. با این حساب مهمترین نکته در این میان تلاش برای حضور در کنار برندهای بزرگ و در صورت امکان یادگیری اصول بازاریابی و کسب و کار از آنهاست.

فرصت ‎های تازه برای نوآوری بازاریابی

تعامل با دامنه وسیعی از مشتریان همیشه جذاب خواهد بود. این امر امکان یادگیری نکات تازه در دنیای کسب و کار و بهبود وضعیت برند را نیز به همراه دارد. بسیاری از برندها به طور مداوم در زمینه بهبود وضعیت کاری ‎شان مشکل دارند. این امر ناشی از نگاه یک سو به حوزه کسب و کار و بازاریابی است. تعامل با مشتریان و افراد علاقه ‎مند به عرصه کسب و کار همیشه ایده ‎های تازه‎ ای در اختیار برندها قرار می ‎دهد.

اگر برند شما با فقدان ایده جذاب برای بازاریابی مواجه است، استفاده از ایده‎ های تازه ناشی از تعامل با مخاطب هدف بهترین ایده برای شما خواهد بود.

ساده ‎سازی فرآیند ارائه خدمات به مشتریان

ارائه خدمات جانبی به مشتریان فرآیند مهم است. بسیاری از برندها در این زمینه مشکلاتی از نظر زمان ارائه خدمات و نحوه ‎اش دارند. تعامل با مخاطب هدف در انجمن ‎های دیجیتال بهترین فرصت برای ساده‎ سازی فرآیند موردنظر است این امر دیگر نیازی به صرف زمان و بودجه فراوان در زمینه خدمات مشتریان را به همراه نخواهد داشت. با این حساب مشاهده جهت ‎گیری بسیاری از برندها به این حوزه امری طبیعی محسوب می ‎شود.

منبع : entrepreneur
برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/QmE0lRB7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیما
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه