جمعه, ۱۱ اسفند(۱۲) ۱۴۰۲ / Fri, 1 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

روزهای سیاه نیکون

3 سال پیش ( 1399/6/3 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : میا راموس  

اگر تا چند سال گذشته از نیکون به عنوان رقیب اصلی کانن نام برده می ‎شد، هم ‎اکنون همه چیز متفاوت شده است. در این رابطه اگرچه کانن پیشرفت‎ های خوبی داشته است، با این حال برند رقیب، روند نزولی را طی کرده و این امر باعث شده است تا سهم خود را به برند سونی واگذار نماید. در این رابطه جدیدترین آمارها حاکی از آن است که کانن با بیش از 45 درصد سهم بازار تولید دوربین های عکاسی، کاملا بدون رقیب بوده و در جایگاه دوم سونی با 20 درصد سهم حضور دارد. در این رابطه عدد 18 درصد، متعلق به نیکون است.

روزهای سیاه نیکون

این امر در حالی است که هر سه برند، متعلق به کشور ژاپن بوده و این عدم پیشرفت نیکون، بسیار عجیب است. تحت این شرایط احتمالا شاهد تغییرات مدیریتی گسترده خواهیم بود. در رده‎ های بعد نیز فوجی فیلم و پاناسونیک قرار دارند. لازم به ذکر است که این دو برند نیز متعلق به کشور ژاپن بوده و این امر به معنای در اختیار داشتن بیش از 93 درصد سهم بازار است. تحت این شرایط فرمانروای صنعت عکاسی، کاملا شایسته این کشور است. حال باید دید که آیا نیکون قادر است که جایگاه سابق خود را باز پس گیرد و یا شاهد پایانی تلخ خواهیم بود.

منبع : petapixel
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lVmR4CDA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارنهال انگوروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید بلیط هواپیماخرید لوازم ورزشیکیلید اجاره خانه در تهرانپرده پذیراییلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوش
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه