جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

راز موفقیت کسب و کارهای کوچک

3 سال پیش ( 1399/5/12 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : راز موفقیت   پدیدآورنده : لوری واید   پدیدآورنده : موفقیت   پدیدآورنده : کسب و کارهای کوچک  

معمولا کسب و کارهای کوچک، با بالاترین احتمال نابودی مواجه هستند. تحت این شرایط ضروری است تا به دنبال راهکارهایی باشید که احتمال بروز چنین اتفاقی را کاهش می ‎دهد. در این راستا 5 مورد تاییدشده توسط بزرگان عرصه کسب و کار را بررسی خواهیم کرد.

1-مشتریان ایده ‎آل را شناسایی کنید

راز موفقیت کسب و کارهای کوچک

شما باید همواره به قانون 20/80 توجه داشته باشید. برطبق این قانون؛ 80 درصد از سودآوری یک شرکت، تنها از 20 درصد مشتریان به دست می ‎آید. به همین خاطر بسیار مهم است که آنها را شناسایی کرده و تمرکز اصلی خود را بر روی آنها قرار دهید. بدون شک هنگامی که تمرکز اصلی شما بر روی گروه کوچک‎ تری باشد، می توانید راه حل ‎های به مراتب بهتری را نیز پیدا کنید.

2-برای شناخت بیشتر مشتری وقت بگذارید

تنها شناخت مشتریان اصلی و نیاز آنها کافی نبوده و شما باید اطلاعات خود را گسترش دهید. این امر باعث خواهد شد تا قدرت پیش ‎بینی و خدمت ‎رسانی مناسب را داشته باشید. در این راستا بهترین سیاست این است که تعامل خود را افزایش دهید. با این اقدام به خوبی می ‎توانید برنامه ‎ریزی داشته باشید. برای مثال انواع نظرسنجی‎ ها و توجه به پیام‎ های ارسالی، باعث خواهد شد تا شما دغدغه‎ های آنها را شناسایی کرده و بتوانید کیفیت خود را ارتقا دهید.

3-خدمت‎رسانی را همه چیز بدانید

با توجه به این امر که در حال حاضر فاصله کیفیت برندها بسیار کم شده است، نوع خدمت ‎رسانی را می ‎توان مزیت رقابتی اصلی دانست. در این راستا ضروری است تا به دنبال سطحی باشید که فراتر از حد انتظار مشتری بوده و باعث جلب رضایت بیشتر آنها خواهد شد. برای درک بهتر مواردی که باید انجام شود، تنها کافی است تا به اقدامات انجام شده از سوی سایر برندها، نگاهی بیندازید. درواقع بسیاری از برندهای کوچک، با تمرکز بر روی این بخش، توان رقابت با برندهای بزرگ با کیفیت محصول بالاتر را به دست می ‎آورند.

مطلب مرتبط:  5 راز موفقیت در کسب و کار

4-حداقل به یک نیاز موجود پاسخ دهید

برند شما باید توان حداقل رفع یک مشکل موجود را داشته باشد. در این رابطه حتی موارد ساده نیز می‎ تواند کاملا کارساز باشد. برای مثال یک طرح جدید و کاربردی ‎تر در رابطه با قوطی نوشیدنی ‎ها، از جمله اقداماتی است که در این رابطه انجام می ‎شود. همچنین در این راستا ضروری است تا تجارت خود را به خوبی بشناسید. در غیر این صورت توان پیدا کردن نقاط ضعف و شکاف‎های موجود را نخواهید داشت.

5-از شبکه ‎های اجتماعی استفاده کنید

در آخر ضروری است تا از شبکه‎ های اجتماعی به خوبی استفاده کرده و از این بستر رایگان، برای وصل شدن به میلیون‎ ها کاربر، استفاده کنید. درواقع تاثیر این شبکه ‎ها به حدی زیاد است که بسیاری از برندسازی ‎ها، در این محیط انجام می‎ شود. همچنین ضروری است تا آمارهای خود را مورد بررسی مداوم قرار دهید تا از درست بودن همه چیز، اطمینان داشته باشید.

منبع : tweakyourbiz
برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Z4PoykdL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه