معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از تعامل بیشتر سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با مدیران سازمان ثبت اسناد کشور خبرداد و گفت: آشنایی و پیوند بیشتر مدیران و کارشناسان ثبت اسناد و املاک کشور با چالش‌ها و مشکلات شهرک‌های صنعتی از نزدیک سبب تعامل بیشتر طرفین خواهد شد.

به گزارش «فرصت امروز»، سیدمحمدعلی سیدابریشمی در نشست مشترک مدیران حقوقی شرکت شهرک‌های صنعتی و مدیران سازمان ثبت اسناد کشور که در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این گردهمایی برای نخستین‌بار در راستای اجرای قانون نحوه واگذاری مالکیت و مدیریت شهرک‌های صنعتی و همچنین برخی از موانع و مشکلات پیش روی ‌شرکت‌های استانی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و آشنایی با مسائل، مشکلات و یافتن راهکارها به منظور تعامل بیشتر در شهرک‌های صنعتی سراسر کشور برگزار شد.

معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت با اشاره به لزوم واگذاری امور عمومی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به بخش خصوصی و تحقق اجرای اصل 44 قانون اساسی در این سازمان، گفت: واگذاری امور عمومی و دارایی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به واحدهای مستقر در قالب تعیین هیات‌مدیره شرکت خدماتی، خواستار تعامل و همکاری بیشتر توسط ادارات کل ثبت اسناد و املاک استان‌ها هستیم.