یکشنبه, ۳۰ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 21 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

باردیگر قصد دارم در مورد خرید آنلاین صحبت کنم. نکته جالب اینکه در این شماره نیز تمرکز اصلی روی یک فروشگاه آنلاین باغبانی است. در واقع پس از خرید خانه جدید و ناامید شدن از خرید آنلاین ماشین چمن زنی، به فکر تهیه یک سیستم آبیاری مناسب برای حیاط کوچک خانه ام افتادم.

اگرچه از تجربه قبلی چندان رضایت نداشتم، با این حال باردیگر وسوسه شدم تا خدمات فروشگاه های آنلاین را مورد ارزیابی قرار دهم. بدون شک برای ارزیابی مجدد از برندی که در ایده های قبل توضیح داده شد استفاده نکردم. این بار سراغ یک برند دیگر رفتم، Crocus نام برند جدیدی بود که قصد آزمایش آن را داشتم.

نکته اصلی که در میان تعداد رو به افزایش فروشگاه های آنلاین نظر من را به برند Crocus جلب کرد، شیوه جذاب طراحی آگهی آنلاین تیم تبلیغاتی این برند بود. به عبارت ساده، این برند اصول اساسی طراحی آگهی آنلاین جذاب به همراه خلاقیت را در یکجا گردآورده و توجه هر کاربری را به خود جلب می کند.

ایده

ایده این شماره همان طور که در ابتدا توضیح داده شد، براساس عملکرد فروشگاه آنلاین Crocus که در زمینه فروش لوازم باغبانی فعالیت دارد، نوشته شده است. کاری که این برند به خوبی از عهده آن در طراحی آگهی های خود برآمده است، تحت تاثیر قرار دادن مخاطب به بهترین شیوه ممکن است.

به عنوان نمونه اولیه به متن زیر که در مورد گیاهان است، توجه کنید: «فرقی ندارد باغچه شما در چه اندازه ای ساخته شده و سلیقه شما برای تزیین آن چیست، وظیفه ما کمک به شماست و ما به این وظیفه خود پایبند خواهیم بود. در راستای بنای باغچه رویایی تان می توانید روی ما حساب کنید.در زمینه تهیه گیاهان موردنظر و همچنین لوازم باغبانی ما در خدمت شما خواهیم بود. اگر قصد طراحی باغچه ای رمانتیک، مناسب برای تفریح کودکان تان یا باغچه ای با طرح گل های خوشبو را دارید، طراحان ما در تمام طول ساعات کاری در دسترس شما خواهند بود.»

استفاده فراوان از ضمیر «شما» و «باغچه شما» به خوبی مخاطب را به آگهی این برند جذب خواهد کرد. در واقع همان طور که در ایده های قبلی توضیح داده شد، استفاده از این ضمایر نقش بسیار زیادی در مجذوب ساختن خوانندگان داشته و برند Crocus به خوبی نسبت به این نکته آگاهی دارد.

همچنین با نگاهی به جملات فوق العاده ای مانند «فرقی ندارد باغچه شما در چه اندازه ای ساخته شده و سلیقه شما برای تزیین آن چیست، وظیفه ما کمک به شماست وما به این وظیفه خود پایبند خواهیم بود.» و «در راستای بنای باغچه رویایی تان می توانید روی ما حساب کنید» می توان به عمق تاثیرگذاری این آگهی پی برد.

آگهی نخست که مورد توجه قرار دادیم، پایان ایده پردازی های جذاب Crocus نیست. به منظور درک بهتر شاهکار این برند به متن شرکت در زمینه تایید سفارشات توجه کنید: «تیم ما به خوبی از ماهیت فروشگاه های اینترنتی آگاه است. خرید از پشت مانیتورهای کامپیوتر برای هیچ کس ساده نیست.

اغلب ما علاقه مند به خرید حضوری هستیم.با این حال برند Crocus معتقد است که توان تغییر این شرایط را دارد. اگرچه برخی شرکت ها فضای خرید اینترنتی را با عملکرد ضعیف خود تیره ساخته اند، اما با طرح ویژه Crocus شما قادر به پس گرفتن مبلغ خرید خود در صورت عدم رضایت از محصولات خواهید بود.»

این توضیح نسبتا کوتاه، با وجود آنچه در ابتدا به نظر می رسد، شعاری توخالی نیست. اگر تنها یک بار از این برند خرید کنید به ماهیت متن فوق پی خواهید برد. در واقع هر شرکتی به منظور جلب نظر مخاطبان و همچنین تبدیل مشتریان معمولی اش به خریدارانی ثابت، نیاز به ارائه خدماتی فراتر از سایر برندهای موجود در بازار دارد و Crocus در این زمینه دست روی خدمات پس از فروش گذاشته است.

نکته اصلی این است که در هنگام آغاز فعالیت این سایت، فروشگاه های آنلاین به دلیل عملکرد ضعیف شان در زمینه خدمات پس از فروش در نگاه مردم جایگاه مناسبی نداشتند. با این حال برند Crocus ثابت کرد که در بدترین شرایط کاری نیز می توان با برنامه ریزی مناسب به نتایج مطلوب رسید.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- سعی کنید به شکایات مشتریان در حوزه کسب وکاری خود توجه کنید. در این صورت قادر خواهید بود به هنگام تاسیس برندتان بسیاری از ایرادهای احتمالی را حل کنید.

- در تبلیغات آنلاین حرف اول را توانایی شما در شخصی سازی تبلیغات خواهد زد. در همین راستا لازم است تا از آخرین تکنولوژی های موجود به منظور طراحی آگهی اینترنتی تان استفاده کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/q6ywAPxe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2847 روزنامه فرصت امروز صفر تا صد طراحی خبرنامه برای برند تغییر استانداردهای سوخت آمریکا؛ آیا واقعاً به نفع خودروساز و مصرف کننده است؟ قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ دیجئو دارایی کلیدی شرق آفریقا را می فروشد؛ تمرکز بر ترازنامه و «خروج انتخابی»  «Nothing» با سرمایه گذاری مردمی ۸ میلیون دلار گرفت؛ رشد برند با جامعه، نه فقط VC بانک مرکزی روسیه نرخ را ۱۶٪ کرد؛ پیامش برای کسب وکارها: «پول هنوز گران است»  ترامپ مدیا با شرکت فیوژن ادغام می شود؛ وقتی «روایت» جای «تناسب کسب وکار» را می گیرد قیمت دلار امروز بازار آزاد شنبه ۲۹ آذر در کانال ۱۳1 هزار تومان تزریق هوش هیجانی به فرهنگ سازمان قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ویزا و مسترکارت ۱۶۷.۵ میلیون دلار برای پرونده کارمزد ATM پرداخت می کنند شاخص کل بازار بورس به دنبال فتح کانال 4 میلیون واحد برنامه ریزی هوش مصنوعی در ایران؛ چگونه در شرایط تحریم تصمیم درست بگیریم؟ قیمت خودرو های پر تیراژ داخلی در اولین روز هفته شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه