پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

دو استراتژی قیمت‌ گذاری

9 سال پیش ( 1393/6/31 )
 

آیا می‌دانستید سازمان‌ها به طور کلی برای قیمت‌گذاری از دو نوع استراتژی مختلف استفاده می‌کنند؟
یکی از این استراتژی‌ها، استراتژی نفوذ در بازار است. این استراتژی بیشتر توسط شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در بازار پیرو هستند. شرکت در نخست به منظور معرفی محصول جدید خود، قیمت پایین‌تری را نسبت به سایر رقبا پیشنهاد می‌دهد تا از این طریق مشتریان را جذب کند و سپس به تدریج قیمت محصول خود را بالاتر می‌برد.

بیشتر محصولات چینی از این استراتژی استفاده می کنند.


استراتژی دیگر، استراتژی قیمت‌گذاری با هدف عصاره کشیدن از بازار است. این استراتژی بیشتر توسط شرکت‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که در بازار راهنما هستند. شرکت نخست قیمتی بالا پیشنهاد می‌دهد و به تدریج از آن قیمت کاسته می‌شود. در زمان ورود جدیدترین تلفن‌های همراه برندهای معتبر معمولا از این استراتژی استفاده می‌شود و پس از گذشت مدت زمانی از ورود محصول به بازار، شاهد افت قیمت آن محصول هستیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/CSrEiYhZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه