چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 8 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

ایده های گذشته این مجموعه را صرف نشان دادن اهمیت کلی کسب سود از تبلیغات کرده ام. این نکته  بسیار با اهمیت است. در واقع هدف نهایی از صرف هزینه های کلان در دنیای تبلیغات و بازاریابی کسب سود بیشتر برای برندهاست. در این میان شما نیز به عنوان یک طراح آگهی باید به دنبال سود خود باشید. با این حال تمامی نکات طلایی در خلق یک تبلیغ جذاب به روش های نگارش بهتر و کسب تجربه در این زمینه محدود نمی شود.

ایده ای که در این بخش مطرح خواهد شد، اهمیت ارائه اطلاعات معتبر در آگهی هاست. اگرچه گردآوری اطلاعات معتبر کاری پرهزینه و از همه مهم تر زمان بر است، با این حال تاثیری که روی بازخورد مخاطبان می گذارد بسیار شگفت انگیز خواهد بود، اما سوال اصلی این است که چرا ارائه اطلاعات معتبر همیشه خواننده را جذب می کند؟ پاسخ بسیار ساده و در عین حال کلیدی است. در واقع مخاطب اطلاعات معتبر را مانند حقایق ناب در دنیای پر از فریبکاری تبلیغات به حساب می آورد.

کاری که در اینجا باید انجام دهید، در وهله نخست یافتن برخی مشکلات اصلی مشتریان در استفاده از محصول موردنظرتان است. سپس مهم ترین این مشکلات را انتخاب و در آن زمینه به جمع آوری اطلاعات اقدام کنید. در این راستا می توانید از موسسات پژوهشی نیز کمک بگیرید. گام بعدی یافتن راه حل مناسب برای رفع مشکل مشتریان است. در این زمینه لازم است تا محصول تان را مانند یک قهرمان به مخاطب معرفی کنید؛ قهرمانی که توان حل تمامی مشکلات قدیمی افراد را دارد.

ایده

ایده این بخش براساس تحلیل رفتاری برند British Standards Institution به طور اختصاری BSI  نوشته شده است. BSI  سازمان ملی استاندارد بریتانیاست که در اوایل قرن 20 پایه گذاری شده است.

چندی پیش پژوهشی در زمینه بررسی تفاوت کیفیت ماشین های موجود در مناطق مختلف بریتانیا را برای BSI انجام دادم. در این پژوهش به میزان تفاوت کیفیت موتور ماشین های موجود در شهرهای مختلف بریتانیا از جمله لندن، منچستر، سوانسی و بسیاری دیگر از شهرها پرداخته شده بود. علت اصلی طرح چنین آگهی و امیدواری به بررسی این موضوع توسط سازمان افزایش کیفیت محصولات کشور بود.

یکی از موارد اصلی این پروژه بررسی شیوه کاهش مصرف سوخت اتومبیل های عمومی از قبیل تاکسی ها، آمبولانس ها و خودروهای ویژه پلیس بود. همچنین در بخش پایانی گزارش خود تحلیل جامعی از تغییراتی که می توان روی بدنه بسیاری از اتومبیل ها اعمال کرده و ایمنی آنها را افزایش داد، ارائه کرده بودم. از آنجا که عملی شدن طرح من در گرو همکاری نهادهای دولتی بود، نشان دادن اهمیت اعمال تغییرات پیشنهادی از اهمیت بالایی برخوردار بود.

با این حال هزینه نسبتا گزافی که پروژه ام بر دوش این نهادها می گذاشت، یکی از موانع اصلی در دستیابی به هدفم بود. به همین منظور تصمیم گرفتم برای تاثیرگذاری بیشتر پژوهش از نظرات کارشناسان حرفه ای حوزه اتومبیل استفاده کنم. همچنین با همکاری جمعی از اساتید دانشگاهی آمار دقیقی از میزان اتلاف انرژی و هزینه اتومبیل های فعلی را به دست آوردم.

روز ارائه پژوهش، همراه با تیم دانشگاهی که پیدا کرده بودم، به دفتر مرکزی سازمان افزایش محصولات کشور رفتم.

پس از ارائه متن اصلی پژوهش، به واکاوی آمار دقیق که با همکاری اساتید دانشگاه به دست آورده بودیم، پرداختم. نتیجه کار با استقبال مطلوب نمایندگان سازمان مواجه شد.

بر همین اساس به عنوان یک طراح آگهی، بهتر است در راستای جلب هرچه بیشتر مخاطب از اطلاعات دقیق استفاده کنید. در واقع همراه کردن یک آگهی خوب با چند آمار دقیق می تواند نتیجه ای غیر قابل باور را برای شما به ارمغان بیاورد. با این حال توجه داشته باشید که ارائه هر آماری در آگهی لازم نیست.

به عبارت ساده، شما باید به دنبال آمارهایی باشید که مرتبط با موضوع آگهی تان است. همچنین استفاده از آمارهای تحقیقاتی سایر برندها نیز به هیچ وجه ایده مناسبی نیست. آمارهای دیگران متعلق به آنهاست و استفاده شما از این آمارها علاوه بر پیگرد قانونی، مخاطب را نیز دلسرد خواهد ساخت.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- توجه داشته باشید که آمارهای خود را باید به زبان معمولی بیان کنید. اگرچه در تحقیقات به طور کلی نحوه نگارش متن متفاوت است، با این حال هدف اصلی شما ارائه این اطلاعات به مخاطب معمولی است، نه یک استاد دانشگاه.

- در نمای کلی آگهی تان باید تلاش کنید مزیت های محصول خود را به مخاطب عرضه کنید. شیوه انجام این کار بسیار مهم است. هرچه باشد هدف اصلی شما کسب سود از طریق فروش بیشتر است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NOX1Sdr7
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آباد
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه