یکشنبه, ۳۰ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 21 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

چند سال پیش هنگامی که به خانه جدید خود نقل مکان کردم، به دنبال خرید یک ماشین چمن زنی تازه بودم. احتمالا همه کسانی که خانه جدید خریداری کرده اند احساس من را درک خواهند کرد. هنگامی که خانه خود را عوض می کنید، دوست دارید تا جای ممکن وسایل تان را نیز عوض کنید.

با این حال در آن زمان به دلیل وضعیت نامناسب مالی تنها به خرید یک ماشین چمن زنی جدید اکتفا کردم. ویژگی هایی که از مدل جدید این ماشین انتظار داشتم بسیار ساده بود؛ موتور کم مصرف، سروصدای پایین و از همه مهم تر قیمت مناسب.

به طور معمول پیش از خرید سری به مغازه ها زده و مدل های مختلف را مورد بررسی قرار دادم. البته در بررسی من بیشتر فروشندگان تاثیرگذار بودند تا اطلاعات شخصی ام. در نهایت تصمیم گرفتم تا یک مدل را که به نظر بهتر از سایر نمونه ها بود خریداری کنم. با این حال پس از مشاهده محصول شوکه شدم.

در واقع محصول مورد نظر با آنچه در آگهی و بروشورها ذکر شده بود به طور عجیبی تفاوت داشت. بدون شک من از خرید آن محصول صرف نظر کردم. با این حال آینده برندهایی که از تبلیغات توخالی استفاده می کنند من را تشویق کرد ایده این شماره را به این موضوع اختصاص دهم.

ایده

Classic Lawns  یک برند فعال در زمینه فروش آنلاین لوازم باغبانی صنعتی و خانگی است. ایده این شماره پیرامون تبلیغات این برند در وب سایتش است. سایت این شرکت علاوه بر ارائه امکانات فراوان، شیوه دسترسی آسانی نیز دارد. به این نکته شعار مخصوص شرکت را نیز اضافه کنید: «وعده ما به شما توصیه های کاربردی و دقیق، تحویل سفارشات در کمتر از 24 ساعت و خدمات پس از فروش گسترده است.»

با این حال نکته ناامید کننده در مورد این برند، توخالی بودن وعده های تبلیغاتی اش است. تحویل سفارشات در کمتر از یک روز، تبدیل به بیش از دو روز تاخیر شد. اگرچه سفارشم سالم و بر اثر حمل و نقل آسیبی به آن وارد نشده بود، با این حال بدقولی برند Classic Lawns  قابل توجیه نبود. به همین منظور تصمیم گرفتم خدمات سایر برندهای فعال در این زمینه را نیز امتحان کنم.

اگرچه برند جدید به نظر دقیق تر از Classic Lawns بود، با این حال زمان تحویل سفارشات در سایت این شرکت 14 روز کاری عنوان شده بود.  این مدت زمان برای تحویل یک ماشین چمن زنی ساده بسیار طولانی است. در واقع در این مدت هر کسی می تواند به بازار رفته و محصول موردنظرش را خریداری کند. همچنین در طول این مدت چمن های حیاط به طور وحشتناکی رشد خواهند کرد.

پایبندی به تعهدات ارائه شده در تبلیغات در هر کسب وکاری لازم است. به عبارت بهتر هماهنگی خدمات و ویژگی کالای شما با آگهی تان موجب جلب اعتماد بلند مدت مشتری خواهد شد. این در حالی است که عمل به شیوه برندهایی مانند Classic Lawns می تواند نتایج ناخوشایندی برای آینده برندتان به همراه داشته باشد. همچنین در صورت رعایت دقیق وعده های تبلیغاتی، بازخورد مناسبی از سوی مشتریان دریافت خواهید کرد و این امر ارزش بسیار زیادی دارد.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- اگر خدمات مناسبی را به مشتریان ارائه می دهید، هشدارهای این ایده برای شما تنها در زمینه ادامه دادن راه  تان مفید خواهد بود. این نکته تفاوت میان برندهای موفق و شرکت هایی را که پس از گذشت زمان کوتاهی از بازار محو می شوند رقم می زند.

- ارائه خدمات آنلاین در دنیای امروز اهمیت فراوانی دارد. در واقع همه ما دوست داریم در خانه خود نشسته و از راه دور خریدهای خود را انجام دهیم. طراحی یک وب سایت مناسب می تواند این نیاز مشتریان را به خوبی پاسخ دهد. با این حال توجه داشته باشید که علاوه بر امکانات خرید آنلاین، راه اندازی صفحه طرفداران برندتان نیز نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ti5poZKu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2847 روزنامه فرصت امروز صفر تا صد طراحی خبرنامه برای برند تغییر استانداردهای سوخت آمریکا؛ آیا واقعاً به نفع خودروساز و مصرف کننده است؟ قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ دیجئو دارایی کلیدی شرق آفریقا را می فروشد؛ تمرکز بر ترازنامه و «خروج انتخابی»  «Nothing» با سرمایه گذاری مردمی ۸ میلیون دلار گرفت؛ رشد برند با جامعه، نه فقط VC بانک مرکزی روسیه نرخ را ۱۶٪ کرد؛ پیامش برای کسب وکارها: «پول هنوز گران است»  ترامپ مدیا با شرکت فیوژن ادغام می شود؛ وقتی «روایت» جای «تناسب کسب وکار» را می گیرد قیمت دلار امروز بازار آزاد شنبه ۲۹ آذر در کانال ۱۳1 هزار تومان تزریق هوش هیجانی به فرهنگ سازمان قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ویزا و مسترکارت ۱۶۷.۵ میلیون دلار برای پرونده کارمزد ATM پرداخت می کنند شاخص کل بازار بورس به دنبال فتح کانال 4 میلیون واحد برنامه ریزی هوش مصنوعی در ایران؛ چگونه در شرایط تحریم تصمیم درست بگیریم؟ قیمت خودرو های پر تیراژ داخلی در اولین روز هفته شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه