یکشنبه, ۳۰ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Sun, 21 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی (65)

اهمیت کسب اطلاعات

9 سال پیش ( 1394/12/25 )
پدیدآورنده : علی آل علی  

مردم قرن 21 یا به عبارت دیگر مردم مدرن دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند که آنان را با مردمان قرن 19، 18، 17 و قبل‌تر از آن متفاوت می‌سازد. به‌طور کلی مردمان هر دوره با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند اما آنچه این تفاوت را در مورد مردم دو قرن اخیر به‌خصوص قرن 21 برجسته‌تر می‌سازد، پیشرفت سریع تکنولوژی و ارتقای سطح زندگی بشر است.

این تفاوت میان مردمان سده‌های مختلف موضوع بسیاری از پژوهش‌های علمی متفکران است. در عین حال چنین موضوع جذابی بدون شک از دید نشریات دور نخواهد ماند. در واقع بسیاری از روزنامه‌ها و مجلات، مقالات مختلفی در مورد این تفاوت و سلایق مردم معاصر منتشر کرده‌اند. این مقالات می‌تواند منفعت بسیار زیادی برای شما به همراه داشته باشد و کمک کند تا مشتریان خود را بهتر بشناسید.

ایده

هرساله تعداد زیادی مقاله پژوهشی در مورد رفتار مشتریان کسب‌و‌کارهای مختلف در مجلات علمی منتشر می‌شود. هرچند بسیاری از این مقالات برای شما مفید نخواهد بود، اما بدون شک تعداد اندکی از آنها حاوی اطلاعات مهم و مفیدی هستند که در صورت مطابقت با کسب‌و‌کار شما لازم است به آنها توجه کنید. برای مثال تحقیقی در مورد تاثیر لنزهای چشم روی روابط عمومی افراد و بهبود آن مطمئنا اطلاعات مناسبی را در اختیار تولیدکنندگان لنزهای طبی قرار می‌دهد.

این شرکت‌ها به خودی خود می‌توانند از اطلاعات این مقاله در تبلیغات و همچنین برای افزایش تعداد نشریات خود استفاده کنند. پیدا کردن مقالات پژوهشی و مطالعه آنها نیاز به صرف هزینه و وقت زیادی ندارد. شما می‌توانید به آسانی با مراجعه به کتابخانه دانشگاه‌ها این مقالات را پیدا کرده و مورد مطالعه قرار دهید. علاوه بر این معمولا چکیده این مقالات در کتابخانه دانشگاه‌ها موجود است و شما می‌توانید با مطالعه این خلاصه‌ها در وقت خود صرفه جویی کنید.

در عین حال دسترسی به مقالات پژوهشی و استفاده از آنها همیشه به این راحتی نخواهد بود. در واقع استفاده از مقالات نشریات و پژوهشگران ممکن است هزینه‌هایی برای شما در بر داشته باشد. بدیهی است که هیچ شخصی حاصل تحقیقات و زحمات خود را به طور رایگان در اختیار دیگران قرار نخواهد داد، البته مقالاتی که از سوی نهادهای دولتی چاپ می‌شوند یا مدت زیادی از ارائه آنها گذشته معمولا به طور رایگان در اختیار عموم قرار می‌گیرد. در هر صورت در مورد مقالات باارزش و مهم صرف این هزینه کاملا مفید است و تاثیر شگرفی روی کسب‌و‌کار شما خواهد داشت.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

- با نشریه یا پژوهشگری که مقاله مورد نظر شما را نوشته تماس بگیرید و برنامه‌ای را که برای استفاده از مقاله آنها دارید با آنها در میان بگذارید. این کار علاوه بر اینکه بیانگر احترام شما به آنها است، می‌تواند باعث کسب اطاعات بیشتر برای شما شود.

- اگر می‌خواهید از اطلاعات مقالات پژوهشی در کاتالوگ‌های خود استفاده کنید بهتر است منبع آن را نیز ذکر کنید، زیرا مردم دوست دارند بدانند که شما این اطلاعات را از کجا به‌دست آورده‌اید.

- در صورت لزوم تعدادی از پژوهشگران را استخدام کنید تا در آینده راحت‌تر اطلاعات مورد نیاز خود را به‌دست بیاورید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/o4xD0lFk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2847 روزنامه فرصت امروز صفر تا صد طراحی خبرنامه برای برند تغییر استانداردهای سوخت آمریکا؛ آیا واقعاً به نفع خودروساز و مصرف کننده است؟ قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۹ آذر ۱۴۰۴ دیجئو دارایی کلیدی شرق آفریقا را می فروشد؛ تمرکز بر ترازنامه و «خروج انتخابی»  «Nothing» با سرمایه گذاری مردمی ۸ میلیون دلار گرفت؛ رشد برند با جامعه، نه فقط VC بانک مرکزی روسیه نرخ را ۱۶٪ کرد؛ پیامش برای کسب وکارها: «پول هنوز گران است»  ترامپ مدیا با شرکت فیوژن ادغام می شود؛ وقتی «روایت» جای «تناسب کسب وکار» را می گیرد قیمت دلار امروز بازار آزاد شنبه ۲۹ آذر در کانال ۱۳1 هزار تومان تزریق هوش هیجانی به فرهنگ سازمان قیمت طلا و سکه امروز شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴ ویزا و مسترکارت ۱۶۷.۵ میلیون دلار برای پرونده کارمزد ATM پرداخت می کنند شاخص کل بازار بورس به دنبال فتح کانال 4 میلیون واحد برنامه ریزی هوش مصنوعی در ایران؛ چگونه در شرایط تحریم تصمیم درست بگیریم؟ قیمت خودرو های پر تیراژ داخلی در اولین روز هفته شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانهکوچینگ چیست
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه