اولین همایش معاونین شعب سراسر کشور بیمه دی با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ستادی در سالن همایش های شرکت بیمه دی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی، در این همایش در پنل های تخصصی، نقش معاونین شعب در توسعه بیمه دی بررسی شد.

مجید بختیاری، مدیرعامل بیمه دی در این همایش با اشاره به اصول بنیادین بیمه دی گفت: سلامت، حرفه ای گری و انسجام سازمانی سه اصلی است که در شرکت تبیین و تثبیت شده است. سلامت موضوعی است که ستون اصلی کار بیمه دی است و برای این شرکت یک ریال تخلف با میلیارد ها تخلف تفاوتی ندارد..
وی افزود: شکوفایی در فضای کسب و کاری که هستیم همراه با سختی است، این دشواری ابعادی همچون پیچیدگی، ظرافت و کار حرفه ای دارد. بیمه یک امر اداری نیست هر چند که فرآیندهای اداری در آن دخیل است، اما در واقع یک کار محاسباتی، علمی و فنی است. کسانی که در بیمه فعالیت می کنند باید از فعالیت های فنی بیمه گری آگاه باشند و برای گام به گام این فرآیند برنامه داشته باشند.
وی درباره برنامه ریزی های انجام شده در شرکت بیمه دی گفت: برنامه های مختلفی در تمام سطوح عملیاتی داریم، یک نمونه آن کتابچه بودجه عملیاتی است، که حوزه معاونت اقتصادی تدوین کرده است، و باید بدانیم که در فضای رقابتی، بدون برنامه ریزی و کنکاش نمیتوانیم رشد کنیم.