جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بازاریابی برای جذب مخاطبان آنلاین

9 سال پیش ( 1393/6/31 )
پدیدآورنده : منیژه صادقی  

اسكات استارتن، با نگارش كتاب «پایان بازاریابی، شروع جذب مخاطب» نكات جالب توجهی را به همكارانش كه در حرفه بازاریابی مشغول هستند، گوشزد كرده است كه از بین آن نكات این شش نكته قابل توجه به نظر می‌رسند:

 


1- بازاریابی براساس برقراری ارتباط با دیگران در شرایطی جواب می‌دهد كه آنها قادر باشند به راحتی شما را بشناسند و به شما اعتماد كنند. رسانه‌های اجتماعی شاید به تازگی وارد جهان ما شده‌ باشند، اما اگر بخواهیم منصفانه قضاوت كنیم باید بگوییم كه آنها به اندازه حضور ما در جهان قدمت دارند. رسانه‌های اجتماعی عمدتا امروزه از این جهت مورد استفاده قرار می‌گیرند كه می‌خواهیم به دیگران نشان دهیم تا چه حد انسان‌های به روزی هستیم و یادمان رفته كه از جنبه رسانه بودن آنها هم می‌توان استفاده كرد.
2- بیشتر سعی كنید در اجتماع باشید به جای اینكه مردم فقط شما را در رسانه‌ها ببینند.
برخی از مردم گمان می‌كنند بازاریابی یك تاكتیك است و كاری است كه باید به هر حال انجام شود. اما بازاریابی حرف‌هایی بیش از اینها برای گفتن دارد. بازاریابی حتی گاهی اوقات به افرادی كه استخدام می‌كنیم و فعالیت‌هایی كه در كمپانی خود مطرح سازیم هم مربوط می‌شود.
3- بازاریابی تاكتیك نیست، بلكه هر كاری است كه كمپانی شما انجام می‌دهد.
نام تجاری شما با مشتریان‌تان توصیف می‌شود. آنها به شما می‌گویند كه پای چه چیزی ایستاده‌اید. مطمئن باشید كه آنها به بروشورها اهمیتی نمی‌دهند، برای آنها تجربه‌ شما مهم است.
4- برای استفاده از تجربه مشتریان‌تان برای بهتر شدن تولیدات‌تان برنامه‌ریزی داشته باشید. همه ما اغلب درباره تجربیاتی كه گمان می‌كنیم داریم داستان اغلب بیهوده‌ای روایت می‌كنیم، اما باید بدانیم كه تجربه اصلی نزد مخاطب ماست و نظرات اوست كه سخنان ما را ارزشمند می‌كند.
5- برای انتشار درست نام خود سرمایه‌گذاری كنید.
حواس‌تان به این نكته باشد كه افراد امروزه از طریق تلفن‌های همراه خود با كلیه شبكه‌های اجتماعی و ایمیل‌های خود در ارتباط هستند و اگر نتوانند تبلیغات شما را از طریق موبایل خود ببینند، ممكن است سرسری از آن بگذرند. پس اول تبلیغات خود را براساس فرمتی تنظیم كنید كه در تلفن‌های همراه قابل پخش باشد و سپس آن را براساس فرمت‌های دیگر تنظیم كنید.
 از رسانه‌های اجتماعی استفاده كنید تا به دیگران نشان دهید كه چقدر لایق توجه آنان هستید.
6- از رسانه‌های اجتماعی فقط به‌عنوان جایی برای تبلیغات استفاده نكنید. این رسانه‌ها می‌توانند به‌عنوان فضایی باشند كه شما به وسیله آن با مخاطبان خود ارتباط برقرار می‌كنید. حتما تمامی نقدهای آنان را پاسخ دهید و با آنان در ارتباط باشید. سعی كنید از رسانه‌های اجتماعی برای جذب مخاطبانی استفاده كنید كه بالقوه هستند، اما حواستان هم باشد كه كار را از سامان آن خارج نكنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/s4c8RYTx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه