پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 15 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

برنامه جامع بازاریابی

9 سال پیش ( 1394/11/9 )
 

آیا می‌دانستید یکی از نیازهای ضروری مدیران سازمان‌ها، درک و توسعه برنامه‌های بازاریابی برای محصولات و خدمات‌شان است؟ جمله مشهور هنری فورد که «هر رنگ اتومبیلی که مشتری بخواهد به او عرضه می‌کنیم، به شرط آنکه سیاه باشد!» یادآور بازارهای بسته و انحصاری و دورانی است که تقاضا از عرضه افزون‌تر بود. اما امروزه عمر این‌گونه بازارها برای تولید و فروش محصولات به سر آمده است و در آینده‌ای نه چندان دور، اثری از این نوع بازارها باقی نخواهد ماند اما بسیاری از مدیران به این موضوع بی‌توجهند و تحقیقات متعدد نشان می‌دهد یکی از دلایل عمده شکست کسب‌و‌کارهای کوچک، نداشتن یک برنامه جامع بازاریابی است.

گاهی نیز مشاهده می‌شود برخی تفاوتی بین دو مفهوم «فروش» و «بازاریابی» قائل نیستند. بازاریابی فعالیتی مشتری‌گرا و تحقیقات بازاریابی، تعیین‌کننده میزان تولید و نوع محصول است. در بازاریابی ارتباط دوطرفه، اهداف بلند‌مدت، کانون توجه نیازهای مصرف‌کنندگان و تأکیدی بر کسب سود از راه افزایش رضایت مشتریان است. در صورتی‌که در فروشندگی، اهداف کوتاه‌مدت، ارتباط یک طرفه، کانون توجه محصولات موجود و تأکید بر کسب سود از راه افزایش حجم فروش است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/HQwXtGnS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه