نشست مشترک ایران و زیمبابوه فردا در اتاق بازرگانی ایران برگزار خواهد شد.

این نشست تجاری اعضای هیات تجاری صنعتی زیمبابوه به سرپرستی وزیر بنگاه‌های کوچک و متوسط و تعاون زیمبابوه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نشست، ایجاد و ارتقای روابط تجاری و اقتصادی میان دو کشور و بررسی مشکلات احتمالی در این میان خواهد بود.