شرکت بیمه کوثر با تلاش مضاعف معاونان، مدیران، کارکنان و نمایندگان حقیقی و حقوقی توانست به عنوان شرکتی پویا و فعال در عرصه خدمات رسانی به آحاد جامعه گام برداشته و حایز سطح یک توانگری مالی گردد.
به گزارش روابط عمومی بیمه کوثر؛ مدیرعامل شرکت در حاشیه مراسم ششمین سالروز بیمه کوثر، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح کرد: حرکت معاونان، مدیران، کارشناسان ستاد و شعب و نمایندگان در چارچوب استراتژی ها و فرایندهای مدون شرکت عامل دستیابی بیمه کوثر به سطح یک توانگری مالی گردید.

مجید مشعلچی فیروزآبادی با بیان اینکه بهره مندی از نیروهای متعهد موجبات اعتلای شرکت و جلب رضایت بیمه گذاران را با شتابی فراتر از انتظار فراهم کرد، خاطرنشان کرد: مدیران با بهره مندی از کارکنان باتجربه و تفویض اختیارها به کارکنان شایسته توانستند در رشد و بالندگی شرکت نقش موثری را ایفا کنند.
وی تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به ذی نفعان را یکی از عوامل اصلی افزایش رضایت مندی آن ها برشمرد و بیان کرد: با بهره مندی از تفکر راهبردی و تامین زیرساخت های لازم می توان به یک نقطه مطلوب و ارزشمند در عرصه خدمت رسانی برسیم.
مدیرعامل شرکت گفت: تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا روند روبه رشد و تعالی خود را باتوجه به به نامگذاری هوشمندانه سال1395 توسط مقام معظم رهبری حفظ کرده و رسیدن به چشم انداز 1404 ترسیم شده شرکت و معرفی بیمه کوثر به عنوان بهترین بیمه گر خصوصی در ارائه خدمات و توانمندترین نهاد بیمه ای از نظر مالی و قبول بیمه های اتکایی را جز اهداف اصلی خود قرار داده است.