یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

تعریف و تبیین محیط مبادله

8 سال پیش ( 1394/10/6 )
 

آیا می‌دانستید تعریف و تبیین بازار با محیطی که مبادله در آن رخ می‌دهد، کار آسانی نیست؟ سه نوع تعریف در این باره وجود دارد: الف)‌تعریف عرفی و قانونی، ب) تعریف براساس خدمت یا محصول، ج) تعریف براساس نیازها. تعاریف عرفی یا قانونی براساس قوانین و مقررات و کاربرد آنهاست، در حالی‌که تعریف براساس محصولات و خدمات، پیشنهاد ارزشی و انواع مختلف آن را مورد ملاحظه قرار می‌دهد.

نیازهای مشتریان آخرین نوع تعریف بازار هستند. در اغلب موارد ترکیب رویکردهای مختلف برای تعریف بازار یا محیط مبادله مورد نیاز است. همچنین معیارهای اصلی تعریف بازار عبارتند از ماهیت خدمت، جهت‌گیری تعاملات، مکان تعاملات، عناصر تنظیم کننده، توانایی دسترسی به بازار و تعداد و اندازه مشارکت‌کنندگان.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wFH0GiaZ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه