پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی (11)

جذب قشر جوان

8 سال پیش ( 1394/7/18 )
پدیدآورنده : علی آل علی  

بسیاری از فعالیت‌های روابط عمومی هدفشان بزرگسالان، اعضای مجلس، مشتریان، کارکنان، عموم مردم و. . . هستند. درحالی‌که می‌دانیم مردم مدت‌ها قبل از شروع کار نظراتشان را درباره شرکت خود شکل می‌دهند. حتی کودکان در سنین بسیار کم در انجمن‌هایی با نام‌های تجاری مشخص نیز این‌گونه‌اند. پس چرا قبل از اینکه وارد رقابت با آنان شویم، به جذبشان اقدام نکنیم. بدون شک یافتن راهی مناسب برای انجام این کار مشکل است، به علت اینکه کودکان نسبت به رسانه‌های بزرگ به غیر‌از تلویزیون و خواندن اخبار منتشره بی‌علاقه هستند.

135323462346234623464373578

ایده

بسیاری از شرکت‌های در قالب فعالیت‌های روابط عمومی، حمایت از تیم‌های ورزشی را برعهده می‌گیرند. کودکان این‌گونه حمایت‌ها را می‌بینند اما مسئله این است که چگونه از چیزی حمایت کنیم که کودکان‌مان خود را مالک آن تصور کنند. 

روی اف راورز سرآمد مجله‌های ورزشی بین سال‌های 1954 تا 2000 بود و تیم ساختگی‌اش ملچستر راورز چندین حامی مالی از جمله شرکت‌های مک دونالد، تی بی‌اس، سوبوتو و نایک را داشت. حمایت از تیمی ساختگی ممکن است ایده‌ای عجیب به نظر بیاید اما مزیت‌های زیادی را در بر دارد، نخست اینکه راهی برای جذب مخاطبان بسیار جوان است. دومین مزیتش این است که برنده شدن در هر هفته بدون هیچ اتهامی در زمینه دوپینگ قطعی است و منطق و رفتاری مناسب را دربرابر رویداد‌های پیش‌رو به ارمغان می‌آورد.

سومین مزیتی که می‌توان برای آن قائل شد این است که داستان‌های مصور غالبا نگهداری و بازخوانی می‌شوند. چهارمین مزیتش این است که حمایت مالی به‌نوعی اعتبار برای داستان‌های مصور است که به افزایش اعتبار حامی مالی‌اش می‌انجامد. در آخر اینکه حمایت از یک چنین تیم مقرون به صرفه‌ای به‌مراتب کم هزینه‌تر از تیمی واقعی گرچه کوچک است. با گذشت زمان، بازی‌های رایانه‌ای جایگزین کتاب‌های مصور شدند و حامیان جدیدی نیز پدیدار شدند، چیزی که به وضوح مهم جلوه می‌کند این است که به روز باشید.

آنچه در عمل باید انجام دهید

در تلاش برای انتخاب چیزی باشید که اعتباری برای حمایت‌هایتان از شرکت و تیم باشد.

با هنرمندان و نویسندگان تیم خود به‌طور منظم در تماس باشید.

برای خط داستانی مرتبط با نام تجاری خود ایده خلق کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jZD3FyUJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه