به گزارش مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، معاون توسعه مدیریت این سازمان از برگزاری ۲۸۰ ساعت دوره آموزشی حین خدمت برای پرسنل این سازمان از ابتدای تیرماه تا پایان شهریور ماه سال ۹۳ خبر داد.

مهدی پارسایی، با بیان اینكه در این دوره‌های آموزشی ۱۹۲ نفر از پرسنل معاونت‌ها و مدیریت‌های مختلف سازمان منطقه آزاد انزلی حضور داشتند، اضافه كرد: دوره‌های آموزشی نرم‌افزارهای اینترنتی، آشنایی با قوانین مبارزه با پولشویی، ارزیابی اتومبیل، امكان‌سنجی پروژه‌های سرمایه‌گذاری، ارزیابی كار و زمان، برنامه‌ریزی و توسعه جهانگردی با تاكید بر جذب توریست، آشنایی با طرح طبقه‌بندی مشاغل و اصلاحات بعدی آن، تفكر استراتژیك و دوره آموزشی از طراحی تا چاپ به مدیران و پرسنل بخش‌های مختلف سازمان آموزش داده شد.