دوشنبه, ۲۳ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Mon, 14 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز

عملكرد سامانه یكپارچه رسیدگی به شكایات بیمه گذاران در بیمه مركزی ج.ا.ا حكایت از كاهش تعداد شكایات از شركتهای بیمه و كاهش متوسط زمان رسیدگی به شكایات از ۷۳ روز به ۶ روز طی چهار سال گذشته دارد.

به گزارش روابط عمومی بیمه "ما" به نقل از اداره كل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مركزی، معاونت نظارت بیمه مركزی به منظور افزایش رضایت بیمه گذاران و تسریع و تسهیل در روند رسیدگی به شكایات مردمی، اقدام به راه اندازی سامانه یكپارچه رسیدگی به شكایات بیمه گذاران نمود تا بیمه شدگان، بیمه گذاران و همچنین زیاندیدگان با مراجعه به وب سایت بیمه مركزی به آدرسwww.centinsur.ir بتوانند شكایت خود را با سهولت مطرح و پیگیری نمایند.

با توجه به آمار بیمه مرکزی در خصوص تعداد شکایات مشتریان ، در میان شرکت های حاضر در سرزمین اصلی ، شرکت سهامی بیمه "ما" ، کمترین شکایت را در ده ماه اول سال 95 داشته است و مشتری مداری و رعایت خقوق مشتریان و پاسخگویی شفاف و دقیق در زمان صدور و پرداخت و ارزیابی سریع و صحیح خسارت سرلوحه کار مدیریت های ستادی و شعب سراسر کشور شرکت بیمه "ما" قرار دارد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lzNbVchx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکسقرص تنویید
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه