پنجشنبه, ۲۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 15 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

محیط بازاریابی گردشگری

9 سال پیش ( 1394/11/26 )
 

آیا می‌دانستید محیط بازاریابی مجموعه عوامل و نیروهایی است که بر قابلیت یک شرکت در تأمین و ارائه کالا و خدمات به مشتری تأثیر می‌گذارد؟ محیط بازاریابی شامل دو محیط خرد و کلان می‌شود. محیط خرد شامل شرایطی است که بر محیط‌های فعلی حاکم است. سازمان گردشگری تا حدودی بر این گونه عوامل و از جمله بر رابطه این سازمان با شرکت‌های دیگر تأمین و توزیع خدمات مسافرتی تأثیر می‌گذارد.

مثلاً شرکت‌های مسافرتی رابطه نزدیکی با هتل‌ها و خطوط هواپیمایی دارند. محیط کلان به مجموعه گسترده‌تر از عواملی مرتبط می‌شود که تا حدود زیادی بر کل فرآیند صنعت گردشگری تأثیر می‌گذارند. این عوامل دارای طبیعتی فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فناورانه هستند و شرایطی همچون افزایش میزان تقاضا برای مسافرت به اروپا و نیز مخاطراتی چون ایجاد ناآرامی سیاسی در خاورمیانه را ایجاد می‌کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/6TCSrJQe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایر
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه