دوشنبه, ۱۰ شهریور(۶) ۱۴۰۴ / Mon, 1 Sep(9) 2025 /
           
فرصت امروز
بیمه نامه

نتایج ملموس «مشتری مداری» در بیمه معلم

9 سال پیش ( 1395/3/12 )
 

بیمه معلم امسال را سال «توسعه فرهنگ مشتری مداری» نامگذاری کرده و در این راستا اقدامات عملی را آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی بیمه معلم، ابزارهای لازم برای پشتیبانی و تقویت سامانه CRM در بیمه معلم اخیرا به کار گرفته شده است. همچنین چون بخشی از مشتریان شرکت را افراد غیر ایرانی تشکیل می دهند و دامنه ارائه خدمات بیمه معلم به مشتریان خارجی در حال گسترش است، سایت انگلیسی شرکت راه اندازی شده است.

همچنین برای جلب نظر هر چه بیشتر مشتریان داخلی و ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان خاص، باشگاه مشتریان راه اندازی شده است.

بررسی ها از افزایش رضایت مشتریان بیمه معلم حکایت دارد، به طوری که تازه ترین گزارش ها نشان می دهد از مجموع ۲۲ مورد شکایت مطرح شده در بیمه مرکزی در سال جاری، تنها یک پرونده شکایت علیه بیمه معلم، قابل بررسی تشخیص داده شده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/t3plKnNU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگراممشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسموزبلاگخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسقرص تنوییدتور ترکیهتور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه