یکشنبه, ۱۱ آبان(۸) ۱۴۰۴ / Sun, 2 Nov(11) 2025 /
           
فرصت امروز

در نشست مدیران عامل شرکت‌های «بیمه ما» و «بیمه دی» بر تعامل دو جانبه در راستای راهکارهای گسترش فرهنگ بیمه و تحقق مشتری‌مداری به عنوان مهم‌ترین رکن صنعت بیمه و ایجاد تنوع در محصولات بیمه ای تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ما، مجید صفدری، مدیرعامل بیمه ما در دیدار با بختیاری  مدیرعامل بیمه دی گفت: شرکت‌های بیمه گر در کنار یکدیگر در گسترش فرهنگ بیمه و اثرگذاری سهیم هستند و با جلب اعتماد بیمه‌گذاران می توانیم افزایش پرتفوی و کارآمدی صنعت بیمه را محقق نماییم .

وی ضمن اشاره به آنکه تعاملات مثبت و هم‌افزایی شرکت‌های بیمه، در توسعه ضریب نفوذ بیمه در کشور و ایجاد بستر لازم جهت امنیت مالی و روانی فعالیت‌های صنعتی، تولیدی و خدماتی و تولید سرمایه در کشور اثر بسزایی دارند، افزود: یکی از راهکارهای اصلی افزایش ضریب نفوذ بیمه، گسترش و توسعه فرهنگ بیمه است. بیمه‌گران می‌بایست توجه ویژه‌ای به توسعه فرهنگ بیمه و ترغیب آحاد جامعه به خرید بیمه‌نامه داشته باشند، این امر با ایجاد اطمینان و اعتماد ایجاد می‌شود. توجه ویژه به مشتری مداری، پرداخت به موقع و دقیق خسارت و ارائه مشاوره های لازم به مشتری از جمله مهم ترین راهکارهای جلب اعتماد است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AwYk4Cus
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکستور تایلند ؛ سفر رویایی به سرزمین لبخندهاسایت معتبر خرید طلاکابینت و کمد دیواری اقساطیخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmms
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه