به گزارش «فرصت امروز»، همایش ملی بحران مدیریت منابع آب زیر‌زمینی کشور در اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود. این همایش که با اهداف معرفی شاخص‌های اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی بحران آب زیرزمینی در تعدادی از دشت‌های کشور، تبیین دیدگاه‌ها و انتظارات بخش خصوصی و همچنین تنظیم راهکارهای مدیریت بحران آب زیرزمینی است با حضور وزیر جهادکشاورزی و تعدادی از معاونان وی، در تاریخ دوشنبه 27 ماه جاری توسط مرکز ساماندهی آب و کشاورزی اتاق ایران برگزار می‌شود.

قرار است در این همایش، ارائه دیدگاه‌های بخش خصوصی درباره اصلاح مدیریت آب زیرزمینی و آینده‌پژوهی مناطق مطالعه مورد توجه قرار گیرد که در این راستا لازم است اطلاع‌رسانی دقیق و پوشش خبری مناسبی از طرف رسانه‌ها انجام شود. گفتنی است محمدرضا شریعتمدار، رییس دفتر ساماندهی و کشاورزی اتاق بازرگانی ایران نیز در این همایش حضور خواهد یافت و ضمن ارائه راهکارهای مناسب، غنای بیشتری به موضوع بحث خواهد بخشید.