جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
مدیرعامل بانک قوامین:

پاسخگویی به افکار عمومی از وظایف اصلی روابط عمومی است

8 سال پیش ( 1394/8/24 )
پدیدآورنده : روابط عمومی  

توجه به افکار عمومی و ارزیابی آن و نیز پاسخگویی به ذی نفعان، دو فرآیند مهم در روابط عمومی است که عدم توجه به آن بقای سازمان را به خطر می اندازد. غلامحسن تقی نتاج مدیر عامل بانک قوامین در چهارمین همایش تخصصی کارشناسان و نمایندگان روابط عمومی این بانک گفت: روابط عمومی ها دیده بان هایی هستند که با ارزیابی پیرامون و محیط سازمان مسیر حرکت را نشان می دهند و زمینه ی تداوم حیات سازمان را فراهم می آورند.

نتاج با تبیین مفهوم آینده پژوهی گفت: ساختن آینده مطابق آنچه سازمان ما می خواهد  تعریفی از مفهوم آینده پژوهی است ودست یابی به این مفهوم ، نیازمند نوآوری و ابتکارعمل است ودر همین راستا مسئولان روابط عمومی با توجه به تفاوت های محیطی وقومیتی هر منطقه باید آینده پژوهی را باور داشته باشند و از این طریق آینده را متناسب با اهداف و نیازهای سازمان طرح ریزی نمایند.

51351351513561362461365136

نتاج در ادامه به تشریح اهمیت جایگاه روابط عمومی در بانک پرداخت و تصریح کرد: یکی از شرکای مهم سازمان در رسیدن به ایده آل ها در پروسه آینده پژوهی همکاران روابط عمومی ها هستند و ضروری است پتانسیل، توانایی و ظرفیت های بانک توسط کارشناسان روابط عمومی مورد مطالعه ی مداوم ومستمر قرار گیرد تا امکانات بانک برای خلق محصول وخدمات مورد نیاز مشتریان تعریف و از آن بهره برداری گردد. وی افزود : همکاران روابط عمومی به عنوان یاوران سازمان در ایجاد رابطه دو طرفه باذی نفعان وصاحبان سهام نقشی اثرگذار و ماندگار دارند که نباید از آن غافل شد.

مدیرعامل بانک قوامین با اشاره به وضعیت اقتصاد بنگاه ها و اقتصاد دولتی کشور توجه به اقتصاد خانوار را مورد تاکید قرارداد و خاطر نشان کرد: نقش آفرینی در بهبود اقتصاد خانوارها در وضعیت کنونی یکی از جاهای خالی در نظام پولی و بانکی کشور است چرا که با وجود بازدهی کمتر ، نرخ ریسک پایین تری هم دارد و به صرفه می باشد. نتاج اظهار امیدواری کرد: با کمک و همراهی همکاران در مجموعه روابط عمومی ،خدمات بانک را داخل خانوارها گسترش دهیم و در این راستا گامی موثر در جهت حفظ و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی برداریم.

وی در با اشاره به اینکه گره های جدید در علم بازاریابی به دست همکاران روابط عمومی ها باز می شود، گفت: شناسایی اینکه ذی نفعان و مشتریان چه می خواهند و چه چیز آسایش آنان را فراهم می کند با همکاران روابط عمومی است چرا که در بازار جدید نمی توان مشتری را در دایره ای بسته مجسم کرد.

نتاج با بیان این که فرایند روابط عمومی بایستی راهبرد داشته باشد و هر ساله این راهبردها مورد ارزیابی قرار گیرد، تاکید کرد: ثروت ما اعداد و ارقام نیست بلکه سرمایه اصلی بانک مشتریان بیرونی و داخلی هستند که بایستی توجه ویژه به آن ها شود .وی به ضرورت رازداری در سازمان اشاره کرد و یادآور شد :چهار نکته مهم را بایستی همه عزیزان در روابط عمومی مد نظر قرار دهند که این نکات عبارتند از: صمیمیت، جلب رضایت، جلب مشارکت، انسجام سازمانی،حرکت هدفمند و هوشمند در راستای اهداف سازمان.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/BbmYx7id
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه