جمعه, ۲۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 17 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

براساس گزارش تحلیلگران بازار لوازم برقی شخصی که در آن به تجزیه و تحلیل این صنعت، روندها و فرصت‌های آن، میزان رشد و پیش‌بینی آینده این صنعت پرداخته‌اند، انتظار می‌رود تا سال 2020 این تجارت به رشدی بالغ بر 22.8 میلیارد دلار با نرخ رشد سالانه 7.1 درصد برسد که در این میان لوازم مراقبت از مو با 75 درصد بیشترین سهم را دارند. بزرگ‌ترین بازار مصرف این نوع محصولات نیز آمریکای شمالی است که انتظار می‌رود در دوره مورد پیش‌بینی همین صدرنشینی را حفظ کند. تقاضا برای محصولات الکتریکی نظافت شخصی به سرعت در حال رشد است. این بازار هر ساله شاهد افزایش تقاضای جهانی برای این نوع محصولات است، با این حال این تقاضا در اروپای شرقی و آسیا و اقیانوسیه بیشتر از سایر نقاط جهان است.

همچنین با نفوذ این افزایش تقاضا در آمریکای شمالی و بازار اروپا، مخصوصا تقاضا برای محصولاتی مانند اتوی مو و سشوار، تولیدکنندگان بزرگ این صنعت که عمدتا کشورهای اروپایی و آمریکا هستند، کشورهایی مانند چین و هند را به‌عنوان بازارهای بالقوه برای انتقال خطوط تولید این صنعت هدف گرفته‌اند. رشد جمعیت و بهبود شرایط اقتصادی این کشورها نیز مزید بر علت است که بازارهای مصرف‌ بزرگی را هم نصیب این تولیدکنندگان می‌کند. به همین دلیل است که کشوری مانند چین با سرمایه‌گذاری در حوزه انتقال خطوط تولید برندها بازارهای جهانی را در اختیار گرفته است.

با این شرایط بسیاری از کمپانی‌های بزرگ دنیا تولیدات خود را از غرب به شرق، به‌ویژه چین به دلیل نیروی کار کم و هزینه‌های پایین تولید، منتقل کرده‌اند. در همین حال تقویت اخیر پول رسمی چین قیمت کلی محصولات صادر شده را افزایش می‌دهد. انتظار می‌رود این سناریو به تغییر استراتژی تولیدکنندگان به سوی کم کردن هزینه‌ها در تمایز و نوآوری محصول منجر شود. همچنین انتظار می‌رود تمهیدی برای پایه‌های تولید و کانال‌های توزیع اتخاذ شده تا باعث کم شدن قیمت نهایی محصول شود.

همچنین انتظار می‌رود که وسایل مراقبت از مو تا سال 2020 مقام اول را در این بازار جهانی داشته باشند.لوازم بهداشتی مراقبت از دهان نیز به‌تدریج در این بازار جهانی مورد توجه قرار گرفته و انتظار می‌رود در دوره مورد پیش‌بینی رشد سریع‌تری داشته باشند. آمریکای شمالی بیشتر سهم مصرف را در بازار لوازم برقی شخصی دارد و انتظار می‌رود که این جایگاه را تا سال 2020 حفظ کند. بعد از آسیا و اقیانوسیه، اروپا در مقام بعدی قرار دارد، در این میان کشورهای توسعه‌یافته غربی در زمینه مد و بهداشت، در مقایسه با آسیا، اقیانوسیه و اروپای شرقی، از اهمیت بیشتری برخوردارند.

زیرا این محصولات در بازار کشورهای آسیا و اقیانوسیه به طبقات بالای جامعه محدود می‌شوند. با این حال بهبود وضعیت اقتصادی، تغییر شیوه زندگی و افزایش آگاهی‌های بهداشتی مردم، از عوامل کلیدی پیشرفت این بازار در کشورهای آسیایی است. جالب توجه است که بازار لوازم الکتریکی شخصی در دست افرادی محدود و 10کمپانی بزرگ است که تقریبا 70درصد از کل این بازار را به خود اختصاص داده‌اند و باقی بازار در دست برندهای کوچک‌تر و محصولات محلی بدون برند است.

دو شرکت معتبر در این صنعت، پراکتر، گمبل و کونار،  (Procter & Gamble and Conair)  هستند که هر دوی آنها رهبران این بازار به شمار می‌روند. از آنجایی که امروزه نگرانی مردم نسبت به کیفیت محصولات بیشتر شده است، بازار محصولات بدون برند در حال کاهش است و این حساسیت و ترجیح محصول باکیفیت توسط مردم در انتخاب محصول حتی در کشورهای در حال توسعه نیز مشهود است. همچنین برندهای پاناسونیک و فیلیپ از شرکت‌های کلیدی هستند که در بازار آسیا جای پایی قوی‌ پیدا کرده‌اند.

شرکت فیلیپ از شهرت و سابقه نام تجاری خود در کشورهای آسیایی سود می‌برد. علاوه‌بر اینها کمپانی رمینگتون، پراکتر، گمبل و کانر، فیلیپس، پاناسونیک، گروه اس‌ای بی‌و لیون از برندهای پیشرو این تجارت محسوب می‌شوند. علاوه بر موارد فوق و براساس آمار موجود لوازم مراقبت از بهداشت دهان و دندان، با نرخ رشد سالانه 9.7درصد طی سال‌های 2014 تا 2020 رشد خوبی را تجربه‌ کرده‌اند. مسواک برقی نیز در حال حاضر 3.4درصد از بازار محصولات مربوط به بهداشت دهان را به خود اختصاص داده است.در بخش مراقبت از مو، بزرگ‌ترین بازار متعلق به اتو مو است، اما محصولات مربوط به مدلینگ مو، با نرخ رشد سالانه 8.4درصد به بیشترین میزان رشد رسیده‌اند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ndUmxLt4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه