یکشنبه, ۱۵ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sun, 6 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز
آیا می دانستید؟

چارچوب رقابتی مرجع

9 سال پیش ( 1394/11/23 )
 

آیا می‌دانستید چارچوب رقابتی مرجع مشخص می‌کند که برند با چه برندهای دیگری رقابت می‌کند و بنابراین کدام برندها باید در کانون توجه برای تحلیل و مطالعه باشند؟ تحلیل رقبا بدون شک دربرگیرنده عوامل متعددی از جمله منابع، قابلیت‌ها و تمایلات احتمالی سازمان‌ها است تا به وسیله آنها بازارهایی که بتوان در آنها به مصرف‌کنندگان به طرز سودآوری خدمت کرد، انتخاب شوند.

یک نقطه شروع خوب به منظور تعریف چارچوب رقابتی مرجع برای جایگاه‌سازی برند، مشخص کردن این است که برند با کدام محصولات یا مجموعه‌ای از محصولات رقابت می‌کند و کدامیک از آنها به‌عنوان جانشین نزدیک عمل می‌کنند. ورود به بازارهای جدید برای برندی با میل به رشد آشکار، ممکن است یک چارچوب رقابتی گسترده‌تر یا حتی آرمانی‌تر لازم داشته باشد تا رقبای احتمالی آینده را نیز مشخص کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0LgENcyC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
تولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پیهارد باکس
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه