جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

بانک پاسارگاد به منظور به حداقل رساندن مراجعه حضوری مشتریان به شعبه ها جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، ضمن افزایش سقف برداشت نقدی از خودپردازها، سقف انتقال وجه کارت به کارت بر روی خودپردازها و کیوسک های این بانک را نیز افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، این بانک جهت فراهم کردن زمینه برای دریافت خدمات بانکی، بدون مراجعه حضوری به شعبه ها، سقف انتقال وجه کارت به کارت از طریق دستگاه های خودپرداز و کیوسک ها را از مبلغ 30 میلیون ریال به مبلغ 50 میلیون ریال در روز برای کارت های نقدی بانک پاسارگاد افزایش داد. این بانک پیش از این نیز سقف انتقال وجه کارت به کارت بر روی درگاه های غیرحضوری (اینترنت و موبایل) را از مبلغ 30 میلیون ریال به مبلغ 50 میلیون ریال در روز برای کارت های نقدی افزایش داده بود.

افزایش سقف انتقال وجه کارت به کارت و برداشت بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد در اقدامی دیگر، سقف برداشت نقدی با کارت های نقدی بانک پاسارگاد را از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک، از مبلغ 2 میلیون ریال به مبلغ 5 میلیون ریال افزایش داد. این بانک علاوه بر اقدامات یادشده، کارت های نقدی که از ابتدا تا انتهای اسفند سال 1398 منقضی می شوند را بدون نیاز به مراجعه مشتریان به شعبه ها، تا اسفند سال 1399 به طور خودکار تمدید کرد.

گفتنی است سامانه های بانکداری الکترونیک بانک پاسارگاد اعم از بانکداری مجازی، همراه بانک پاسارگاد، سامانه پرداخت اینترنتی سایت بانک، کیپاد، تلفن بانک، سامانه #720* و ... با ارائه اکثر خدمات بانکی به مشتریان، مراجعه حضوری به شعبه ها را به حداقل ممکن می رساند. همچنین سامانه جامع ارتباط با مشتریان در سایت بانک پاسارگاد به آدرس https://www.bpi.ir/crm و مرکز مشاوره و اطلاع رسانی این بانک به شماره 82890 به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به سؤالات هم میهنان است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3NfyZIeV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه