بازاریابی نوین در استارتاپ‌ ها - فرصت امروز

سه شنبه, 31 فروردين 1395 - 04:10

آیا می‌دانستید؟

آیا می‌دانستید استارتاپ‌ها در بازه زمانی کوتاهی انتظار رشد و گسترش بسیار زیادی دارند؟ هدف تعدادی از استارتاپ‌ها رسیدن از صفر به میلیون‌ها کاربر در چند سال کوتاه و با سرعت زیاد است. برای شروع از آغاز و در عمل حالت صفر، استارتاپ‌ها نیاز به رشد خیلی سریع و در مدت‌زمان اندکی دارند، چرا که آنها برخلاف بسیاری از کسب‌وکارها و شرکت‌های جاافتاده از پایگاه مشتریان مشخص و قابل قبولی برخوردار نیستند تا به‌نوعی حامی رشد سریع و کوتاه‌مدت و پرقدرت آنها باشند.

از آنجا ‌که گاهی این استارتاپ‌ها در بین مشتریان از پایگاه معتبر و قابل قبولی برخوردار نیستند، بنابراین قادر به استفاده از روش‌های نوین و ابداعی برای باز کردن راه خود در بازار و در بین مشتریان بازار هدف خودشان هستند. آنها توانایی شکستن و زیر پا گذاشتن قوانین تثبیت‌شده بازار، خلاقانه فکر کردن و آزمودن روش‌های نو و ابداعی را دارند که در عمل ممکن است نتیجه قابل قبولی برای آنها داشته یا اینکه ممکن است هیچ نتیجه مثبتی هم برای‌شان نداشته باشد. شرکت‌های جاافتاده و قدیمی‌‌تر پیش‌ازاین در ذهن مشتریان دارای جایگاهی شده‌اند و قادر به اتخاذ چنین رویکردی نیستند، چراکه نمی‌توانند کلیشه‌های ذهنی قدیمی مشتریان خودشان را تغییر دهند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی