پنج شنبه, 05 فروردين 1395 - 16:00

بازاریابی به وسیله موبایل از بسیاری از رسانه‌های پیشین شخصی‌تر و خصوصی‌تر است، زیرا وسایل بی‌سیم همیشه و در همه مکان‌ها همراه فرد هستند و فرد به شکل متناوب از آنها استفاده می‌کند، از طرفی این تجهیزات تنها به یک نفر تعلق دارند؛ بنابراین پیام‌های بازرگانی در همان حال که به شکل مشخص یک کاربر مجزا را هدف قرار می‌دهند، برای مجموعه بزرگی از مشترکان ارسال می‌شوند. تنوع موجود در مدل تبلیغات بدون سیم و استقبال صاحبان مشاغل مختلف و البته پیش از آنها سازمان‌های دولتی به افزایش محتوای پیام‌ها و رضایت مشترکان انجامیده است.

نحوه اثرگذاری تبلیغات روی مخاطبان یکی از مهم‌ترین مسائلی است که علم بازاریابی و تبلیغات از دیرباز به آن توجه داشته است. از آنجا که ابزار موبایل با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود امکان ارسال اطلاعات مناسب با زمان و مکان خاص را فراهم کرده، امروزه به یک رسانه قدرتمند در زمینه تبلیغات تبدیل شده و توجه به آن به‌عنوان یکی از تکنیک‌های نسبتا کم‌هزینه بازاریابی، می‌تواند اثربخش باشد.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید