چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تسلا در شرایط همه‎ گیری کرونا که منجر به اختلال در فعالیت کارخانه ها و شرکت ها در سراسر جهان شده است، توانست در سه ماهه سوم 2020 با عرضه 139300 دستگاه خودرو به بازار، رکورد جدیدی در آمار تولید خود ثبت کند.

به گزارش دیجیاتو، بیشترین آمار تولید تسلا طی سال های گذشته مربوط به فصل چهارم 2019 است که موفق به عرضه 112000 دستگاه خودرو به بازار شد. اینک این رکورد در شرایط کرونایی که برای مدتی دو کارخانه تسلا هم تعطیل بوده، شکسته شده است.

تسلا رکورد تولید خودرو

تسلا در گزارش فصل سوم 2020 از خردادماه تا شهریورماه (ژوئیه تا سپتامبر) اعلام کرده که با رشد 42 درصدی میزان عرضه خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل یعنی سه ماهه سوم سال 2019، موفق به عرضه 139300 دستگاه خودرو به بازار عرضه شده است.

با این حساب میزان عرضه خودرو این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری نسبت به فصل دوم 2020 با رشد 53 درصدی روبه ‎رو بوده است. گفتنی است این شرکت بزرگ تولید کننده خودرو در فصل چهارم 2019 نیز موفق به عرضه 112000 دستگاه خودرو به بازار شده بود. از تعداد کل خودروهای عرضه‎ شده، 15200 دستگاه مدل های S/X و 124100دستگاه مدل 3Y است.

در ابتدای سال، هدف ‎گذاری تسلا، عرضه 500 هزار دستگاه خودرو به بازار بود که تاکنون موفق به عرضه حدود 318 هزار دستگاه آن شده است. بی شک همه‎ گیری ویروس کرونا برای تسلا نیز محدودیت هایی به دنبال داشته و روند تولید شرکت را با مشکلاتی روبه ‎رو کرده است.

ابتدای سال جاری میلادی و با همه گیری کرونا، کارخانه جدید شانگهای«Gigafactory» مدتی تعطیل شد. همچنین کارخانه «Fremont» نیز در حدود دو ماه با تعطیلی روبه ‏رو شد. اگر در این بازه زمانی به دلیل همه‎ گیری کرونا کارخانه ها تعطیل نشده بود، مطمئناً تسلا تاکنون به هدف خود نزدیک شده بود.

تسلا در نظر دارد طی دو سال آینده، دو کارخانه دیگر نیز افتتاح کند. در این صورت هم می تواند تولید خود را افزایش دهد و هم خودروهای جدید از مدل های«S Plaid» ، «Cybertruck» و نسل بعدی رودستر به بازار عرضه کند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jIX1MUTe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه