دوشنبه, 30 شهریور 1394 - 06:40

آیا می‌دانستید یکی از معروف‌ترین اصول در خرده‌فروشی همین عبارت ساده و معروف است که «خرده‌فروشی یعنی جزییات؟» باید بدانید چگونه بیشتر وارد جزییات می‌شوید و بر چه جزییاتی باید تمرکز داشته باشید. شما باید درک و دانش خود را از مشتری افزایش دهید. به این منظور هر خرده‌فروشی باید بر جزییات متمرکز باشد و این کار را در زمان مناسب انجام دهد.

ارتکاب خطا قابل‌پذیرش است، اما به‌شرط اینکه از آنها یاد بگیرید و دیگر آنها را تکرار نکنید. مشتریان به شما اجازه مقدار معینی از خطا و اشتباه را می‌دهند، اما اگر تعداد این اشتباه‌ها زیاد شود، مشتریان از شما دور می‌شوند.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید