چهارشنبه, ۵ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Wed, 24 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

همان قدر که فیلم‌‌های جیمز باند برای برندها حیاتی هستند، مامور مخفی اداره خارجی سازمان جاسوسی بریتانیا هم به آن همه لباس و ماشین و عینک و ساعت و دیگر برندهای جذاب و جدید نیازمند است. بخشی از شخصیت این مامور خوش‌تیپ و جسور را همین برندها در طول دهه‌ها تشکیل داده‌اند. باند حتما باید یک ماشین زیبا و جذاب داشته باشد. این جاسوس خوش‌پوش، باید بهترین‌ها را به تن داشته باشد. وقتی که قرار است ساعت داشته باشد، باید ساعتش خیره‌کننده باشد. حتی اسلحه‌ای که در دست دارد هم باید برازنده قامتش باشد. رابطه دو سویه باند و برندهای تجاری، در آخرین فیلم این سری سعنی اسپکتر نمود چشمگیری داشته است.

243623513513326236246247643734733

آستون مارتین DB10، ادیشن جیمز باند

آستون مارتین یکی از رقبای قدیمی جیمز باند است. باند در فیلم‌های زیادی با این ماشین فرار کرده و حتی فخرفروشی کرده است. آستون مارتین در اسپکتر، یک مدل جدید و جذاب را در اختیار این مامور مخفی قرار داده است. این ماشین، مخصوص این فیلم طراحی شده است.

گلوب-تروتر‌

کیف‌ها و چمدان‌هایی که باند در اسپکتر به دست می‌گیرد ساخته کمپانی گلوب-تروتر هستند. گلوب-تروتر محصولاتش را برای این فیلم طراحی کرده است.

جگوار مفهومی C-X75

در فیلم‌های جیمز باند، نه‌تنها مامور مخفی دوست‌داشتنی، که آدم‌بدها و دشمنان او هم با مد و فشن غریبه نیستند. در اسپکتر، بدمن فیلم یک جگوار مفهومی نارنجی دارد که از همین حالا طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت این ماشین، بیشتر از یک میلیون دلار است.

لندرور ردفندر

در صحنه‌های اکشن این فیلم در ارتفاعات آلپ در اتریش، حضور دو آف‌رود بریتانیایی خودنمایی می‌کند. دفندر محصول جدید لندرور است. رنج روو اسپورت اس‌وی‌آر هم در همین فصل دیده می‌شود.

ان‌پیل

ان‌پیل یکی از لباس‌های کلاسیک باند را طراحی کرده است. بلوز یقه‌اسکی و آستین بلند زیبایی که حیت در پوستر فیلم هم باند با این لباس ژست گرفته است.

امگا

ساعت‌های جیمز باند، چه آنها که فقط زمان را نشان می‌دهند چه آنهایی که ابزار مدرن و عجیب جاسوسی هستند یکی از بخش های‌ جذاب فیلم هستند. یکی از دو ساعتی که باند در اسپکتر به دست دارد، یک امگا سی‌مستر 300 است. قیمت این ساعت 7 هزار و 500 دلار است.

سونی

شرکت سونی پیکچرز که تولید‌کننده اسپکتر است، از استفاده از محصولاتش در این فیلم کم نگذاشته است. موبایل باند که در سال‌های اخیر یکی از ابزارهای کلیدی او بوده است، ‌در اسپکتر سونی اکسپریا Z5 است. این مدل آخرین موبایل سونی است. سری اکسپریا برای سونی موبایل بسیار مهم است چون آن را رقیب موبایل‌هایی مانند اپل 6 و محصولات جدید سامسونگ و دیگر برندهای تولیدکننده موبایل می‌داند. موبایلی که در این فیلم در دست باند است، نسخه محدودی است که به نام «ساخته شده برای باند» عرضه شده. به‌جز این، باند در این فیلم در صحنه‌ای که می‌خواهد تصویر سوپراسلوموشنی از بدمن‌های فیلم بگیرد، از دوربین دیجیتال جدید سونی به نام RX100 IV استفاده می‌کند. در چند صحنه هم ال‌ای‌دی‌های سونی در فیلم مشاهده می‌شوند.

تام فورد

لباس‌های زیادی در اسپکتر توسط تام‌فورد طراحی شده‌اند. کت و شلوارها، لباس‌های بافتنی، کراوات‌ها و غیره.

وارنت

عینک زیبایی که جیمز باند در کوه‌های آلپ به چشم زده است، محصول شرکت وارنت است. قیمت این عینک 600 دلار است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tOPcsFuD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه