جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

سگولن رویال، وزیر انرژی فرانسه اعلام کرد، شرکت رنو بیش از 15 هزار خودرو را برای اعمال تغییرات لازم در پیشرانه آنها و به منظور استاندارد‌سازی میزان آلایندگی این خودروها فرا‌خواهد خواند. به گزارش رویترز، خانم رویال اعلام کرد که رنو تنها شرکتی نیست که استانداردهای آلایندگی موجود را رعایت نکرده اما از خودروساز دیگری که در این زمینه در مظان اتهام قرار دارد سخنی به میان نیاورد. در همین رابطه اخیرا روزنامه فرانسوی اکو گزارش داد، شرکت‌های فورد و مرسدس بنز نیز از سوی وزارت انرژی فرانسه به دلیل عدم رعایت استانداردهای آلایندگی در برخی از مدل‌های دیزلی خود، تحت بررسی قرار گرفته‌اند.

اگرچه خانم رویال نام مدل‌های مورد نظر وزارت انرژی فرانسه را ذکر نکرده است، روزنامه اکو از مدل‌های کپچر، ون کوچک اِسپاس و یک خودروی کار دیگر به‌عنوان خودروهایی نام برده که میزان آلایندگی آنها بالاتر از استانداردهای درنظر گرفته شده است.

وزیر انرژی فرانسه در گفت‌وگو با رادیو RTL اعلام کرد: «شرکت رنو متعهد شده است تا بیش از 15هزار خودروی معیوب را فراخوان کرده تا ضمن بررسی کامل خودروهای مذکور، نقص موجود در سیستم تصفیه این خودروها را برطرف کند، چرا که سیستم تصفیه مذکور در شرایطی که هوا بسیار گرم یا کمتر از 17 درجه است از کار می‌افتند.» خانم رویال ادامه داد: «مدت زمان لازم برای برطرف کردن نقص فنی موجود در پیشرانه هر خودرو به نصف روز زمان نیاز خواهد داشت.»

سگولن رویال افزود: «تنها رنو نیست که استانداردهای مورد نظر را رعایت نکرده است، بلکه برندهای دیگری نیز وجود دارند که معیارهای آلایندگی مدنظر را رعایت نکرده‌اند.» رویال اعلام کرد: «مدیران دیگر شرکت‌های خودروسازی درگیر در این قضیه اعلام کرده‌اند تا پیش از تشکیل کمیسیون، توضیحات خود را در رابطه با وضعیت خودروهای شان و میزان آلایندگی آنان ارائه کنند.» لازم به ذکر است که پس از جنجال رسوایی شرکت فولکس واگن و تقلب این شرکت در ارائه آمارهای مربوط به میزان‌‌آلایندگی خودروهای دیزلی این شرکت، دولت فرانسه تحقیق از خودروسازان این کشور و سایر خودروسازان فعال در بازار فرانسه را آغاز کرده است.

در این راستا سخنگوی رنو به تماس‌های رویترز برای ارائه توضیحاتی در رابطه با این موضوع پاسخ نداد، اما رنو در هفته گذشته اعلام کرد که فرآیند بازرسی از خودروهای این شرکت در سه سایت از چهار سایت خودروسازی این شرکت صورت پذیرفته است. خبری که با انتشار آن میلیون‌ها دلار از ارزش رنو در بازار کاسته است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/iomEwVcA
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه