جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

کمپین تحریم فیس بوک با پیوستن برندهای معتبر زیان هنگفتی را روی دست زاکربرگ گذاشته است.

به گزارش دیجیاتو، خودداری زاکربرگ از برچسب ‎گذاری مطالب «دونالد ترامپ» باعث راه افتادن موج اعتراضی گسترده ای به این شبکه اجتماعی شد. این موج که کارکنان خود شرکت در خط مقدم آن بودند، در ادامه با کمپین عظیم StopHateforProfit# همراه شده که حالا بیش از ۱۲۰ شرکت به آن پیوسته اند.

کمپین تحریم فیس بوک ۷ میلیارد دلار زیان زاکربرگ

سازمان‎ دهندگان این کمپین گروه های مردمی هستند که به خوبی پاشنه آشیل این شرکت یعنی تبلیغات را تشخیص داده و روی آن دست گذاشتند. فیس بوک پس از راه اندازی کمپین تحریم و پیوستن بیش از 100 شرکت به آن سرانجام در برابر فشارها تسلیم شده و از این پس مطالب منتشرشده از سوی سیاستمداران که ناقض قوانین باشند را برچسب‎گذاری خواهد کرد، با این حال کمپانی این پست ها را دارای ارزش خبری دانسته و حذف نمی کند.

علی رغم عقب‎نشینی زاکربرگ از سیاست های اولیه ظاهرا کمپین سر متوقف شدن ندارد و به گفته «بیزینس اینسایدر» باعث سقوط ۸ درصدی ارزش سهام شرکت شده؛ سقوطی که به معنای زیان ۷ میلیارد دلاری برای مارک زاکربرگ است. از جدیدترین شرکت هایی که برنامه های تبلیغاتی خود در فیس بوک را به صورت موقت متوقف کرده اند باید به «کوکاکولا»، «ورایزن» و «هوندا» اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست این کمپین تا چه زمانی با این سرعت به جذب اعضای جدید ادامه می دهد اما ادامه آن حتی در کوتاه‎مدت هم فیس بوک را متحمل خسارت هنگفتی خواهد کرد چراکه تقریبا 100درصد درآمد این شرکت ناشی از تبلیغات است و در سه ماهه اول سال جاری از این راه ۱۷.۴ میلیارد دلار به جیب زده اند.

همین عامل باعث شده تیم تبلیغات شرکت به سرعت برای جلب رضایت مشتریان دست به کار شده و به آنها تضمین دهند که دغدغه های‎شان در مورد برچسب‎گذاری تصاویر و اصلاح سیاست ها را جدی می گیرند.

 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2punWVyR
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه