دوشنبه, 11 آبان 1394 - 03:50

آیا می‌دانستید کمپین تولید محتوا توسط کاربر، یکی از موثرترین راهکارها برای قوی‌تر شدن برند است؟ نوع کمپین را با مخاطبان‌تان تطبیق دهید. کمپین ارسال کلیپ در مورد برندها محبوبیت زیادی دارد، این نکته با ارزش را به خاطر داشته باشید که ایجاد و ارسال کلیپ‌های ویدئویی نیازمند سطوح معینی از مهارت فنی است که به طور متوسط ممکن است مشتریان شما این مهارت را داشته یا نداشته باشند.

حتما ببینید: ارزش آفرینی با کلمات حرفه ما است.

561635431563236246247624724724723

برای مثال اگر برند شما مشتریان سالمند را هدف خود قرار دهد، این نوع از کمپین تولید محتوا توسط کاربر ممکن است متناسب نباشد. به یاد داشته باشید با اجرای کمپین محتوای تولید شده توسط کاربر، می‌خواهید در پایان به چیزی ملموس که می‌تواند در بازاریابی‌های آینده مورد استفاده قرار گیرد دست یابید.

بنابراین همانگونه که طرح خود را جلو می‌برید، انواع مطالبی را که پذیرفته‌اید نیز در نظر بگیرید. تصاویر، فیلم‌ها یا توصیفات، همه انواع قدرتمندی از محتوا هستند که می‌توانند به راحتی به مقاصد تبلیغاتی تبدیل شوند.

اگر بدنبال تیم برای تولید محتوا هستید اینجا را کلیک کنید. تیم تخصصی روزنامه فرصت امروز در خدمت شماست

همه مطالب سایت درباره بازاریابی محتوا

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


با ما در ارتباط باشید

021.86073324

021.88827112

[email protected]

شبکه های اجتماعی