شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برند پاناسونیک از محبوبیت بسیار زیادی در کشورمان برخوردار است. این موضوع لزوم دسترسی به نمایندگی ها و مراکز مجاز این شرکت را بیش از پیش، افزایش داده است. زیرا به همان نسبت که استقبال مشتریان از تجهیزات پاناسونیک بیشتر شده، محصولات تقلبی و بی کفیت با نام برند پاناسونیک هم روانه بازار شده اند. همه این موارد سبب شده اند که در این مقاله به معرفی یک نمایندگی اصلی پاناسونیک در زمینه فروش و تعمیر محصولات مخابراتی بپردازیم.

تعمیر تلفن پاناسونیک در (ایده آل گستر) از سال 1382 به عنوان مرکز مجاز و نمایندگی اصلی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران، مشغول فعالیت است. عرضه انواع تلفن های خانگی و سانترال، دستگاه های سانترال، فکس، ویدئو پروژکتور و دوربین های مدار بسته پاناسونیک در کنار تعمیرات حرفه ای و تخصصی این محصولات، دو حوزه اصلی خدمت رسانی ایده آل گستر به مشتریان و علاقمندان به برند Panasonic است.

نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران

فروش محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایده آل گستر

همان طور که اشاره شد، عرضه انواع محصولات مخابراتی و اداری اورجینال پاناسونیک، یکی از مهم ترین حوزه های فعالیت ایده آل گستر محسوب می شود. در ادامه به معرفی این محصولات خواهیم پرداخت:

تلفن های خانگی و اداری پاناسونیک

تلفن های ثابت را در کشورمان با نام و برند پاناسونیک می شناسند. این تلفن  ها به واسطه کیفیت بالا، قیمت مناسب، ماندگاری بالا و کاربری آسان به انتخاب اول مشتریان تبدیل شده اند. تلفن های خانگی پاناسونیک در دو مدل رومیزی و بیسیم طراحی و روانه بازار می شوند. مدل های رومیزی همان نسل اولیه تلفن های ثابت هستند که از طریق سیم به پریز تلفن و خط آنالوگ مخابرات وصل می شوند. این محصولات امروزه جایگاه خود را در میان خریداران از دست داده  اند؛ اما هم چنان برای افرادی که به دنبال یک تلفن ساده و ارزان قیمت هستند، انتخابی عالی محسوب می شوند.

تلفن های بیسیم نسل جدید از تلفن های ثابت پاناسونیک هستند و به واسطه قابلیت های زیاد و البته امکان حرکت در طول مکالمه، به انتخاب اول بسیاری از خریداران تلفن خانگی تبدیل شده اند. این محصولات در مدل های مختلف و با امکانات متنوع از قبیل منشی تلفنی، لیست سیاه، روم مانیتورینگ، شماره گیری سریع و ... به بازار عرضه می شوند.

نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران

انواع مدل های تلفن رومیزی و بیسیم پاناسونیک در فروشگاه ایده آل گستر به صورت کاملا اورجینال و همراه با یک ضمانت نامه معتبر و 12 ماهه به خریداران عرضه می شوند.

دستگاه های سانترال پاناسونیک

دستگاه های سانترال پاناسونیک به منظور راه اندازی مراکز تلفن در مجموعه های کاری (ادارات، سازمان ها و شرکت های تجاری) مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات در دو مدل کم ظرفیت و پرظرفیت طراحی و روانه بازار می ‎شود. سانترال های کم ظرفیت پاناسونیک در شرکت های تجاری کوچک و متوسط کاربرد دارند؛ در حالی که از سانترال های پرظرفیت در اداره ها، سازمان ها و شرکت های بزرگ استفاده می شود.

برای خرید انواع سانترال های پاناسونیک به صورت اصل و اورجینال، می توانید به فروشگاه ایده آل گستر مراجعه کنید. کارشناسان فروش و مشاورین این شرکت، کلیه اطلاعات تخصصی این دستگاه را در اختیار شما قرار می دهند. علاوه بر این، برای نصب و راه اندازی سانترال های پاناسونیک هم می توانید روی تکنسین های فنی و مجرب ایده آل گستر حساب کنید یا مراحل راه اندازی سانترال پاناسونیک را به صورت ابتدایی از اینجا بخوانید.

سایر محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک

در کنار تلفن های ثابت و دستگاه های سانترال که محبوب ترین محصولات مخابراتی پاناسونیک محسوب می شوند، دستگاه های زیر هم به صورت اورجینال و همراه با یک گارانتی 12 ماهه، در دسترس مشتریان فروشگاه ایده آل گستر قرار دارند:

  1. انواع دستگاه های فکس کاربنی و لیزری پاناسونیک
  2. انواع دوربین های مدار بسته تحت شبکه و آنالوگ پاناسونیک
  3. انواع ویدئو پروژکتورهای LCD و DLP پاناسونیک
  4. انواع تجهیزات جانبی پاناسونیک از قبیل باتری تلفن بیسیم، کنسول تلفن سانترال، کارت های توسعه سانترال، درام و تونر فکس، پایه و پرده ویدئوپروژکتور، دستگاه DVR دوربین های مدار بسته و ...

نکته: قبل از هر اقدامی در زمینه خرید محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، می توانید با کارشناسان فروش ایده آل گستر تماس گرفته و اطلاعات جامع و تخصصی را در رابطه با هر کدام از آن ها، دریافت کنید.

تعمیر محصولات پاناسونیک در واحد تعمیرات ایده آل گستر

یکی از مهم ترین انتظاراتی که مشتریان از یک نمایندگی مجاز پاناسونیک دارند، انجام کلیه تعمیرات تخصصی است. شرکت ایده آل گستر با توجه به درک اهمیت این موضوع، واحد تعمیرات خود را از همان روزهای اول تاسیس خود، راه اندازی نموده است. کلیه محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در این مرکز و توسط مهندسین مجرب و کارآزموده، مورد عیب یابی و تعمیر قرار می گیرند. لازم به ذکر است که در طول تعمیرات، از قطعات کاملا اورجینال پاناسونیک برای جایگزینی قطعه های خراب و آسیب دیده، استفاده می شود.

نمایندگی اصلی پاناسونیک در تهران

تعمیر تلفن پاناسونیک یکی از مهم ترین حوزه های فعالیت واحد تعمیرات ایده آل گستر محسوب می شود. تلفن های ثابت پاناسونیک به واسطه کیفیت و ماندگار بالای خود، به ندرت دچار آسیب های ناگهانی می شوند. با این وجود، مواردی مانند استفاده ناصحیح، افزایش عمر مصرفی و ... ممکن است این محصولات را نیازمند تعمیرات تخصصی کند.

از جمله مهم ترین خرابی های تلفن پاناسونیک، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. خرابی کیپد
  2. ضرب خوردگی
  3. آب خوردگی
  4. برق خوردگی
  5. خرابی میکروفون و اختلالات صدا
  6. خرابی یا سوختن صفحه نمایش

همه مواردی که به آن ها اشاره شد، در واحد تعمیرات ایده آل گستر مورد بررسی قرار گرفته و در کمترین زمان ممکن، مرتع می شوند. علاوه بر این، کلیه هزینه هایی که برای تعمیرات از مشتریان اخذ می شوند، کاملا مطابق با نرخ های اعلام شده توسط اتحادیه مخابراتی ایران محاسبه شده اند.

شرکت ایده آل گستر یک مژده هم برای مشتریان عزیز ساکن تهران دارد: افرادی که در مناطق 2، 3، 4، 6، 7، 8، 10، 11، 12 و 13 از پایتخت زندگی می کنند، برای ارسال و دریافت تلفن خود از واحد تعمیرات ایده آل گستر، نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارند.

دسترسی به ایده آل گستر

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

  1. مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس ideal.org
  2. مراجعه حضوری به یکی از شعبه های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
  3. ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

کلام پایانی

دسترسی به یک نمایندگی اصلی پاناسونیک در زمینه فروش و تعمیر انواع محصولات مخابراتی و اداری Panasonic یکی از دغدغه های همیشگی علاقمندان به این برند محبوب، محسوب می شود. به همین دلیل و برای راحتی هرچه بیشتر شما عزیزان، در این مقاله به معرفی فروشگاه ایده آل گستر به عنوان مرکز مجاز فروش و خدمات پس از فروش پاناسونیک پرداختیم.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TOc18mDW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه