پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

تابلو سازی یکی از بهترین روش‌ های تبلیغاتی برای معرفی برندهای تجاری است. امروزه مشاغل بسیاری برای معرفی نام و برند خود از تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌ کنند. از آنجاکه رقابت زیادی در بین اصناف مختلف وجود دارد، استفاده از روش‌ های تبلیغاتی می‌ تواند مشتریان بیشتری را  به سمت شما جذب کند. همچنین تابلوهای تبلیغاتی نسبت به روش‌ های دیگر بسیار اقتصادی است؛ زیرا زمان بندی خاصی برای تبلیغ ندارد و به صورت نامحدود برند تجاری شما را به مشتریان معرفی می‌ کند. به علاوه هنر و خلاقیتی که در تابلوهای تبلیغاتی به کار برده می‌ شود؛ در زیبایی و جذب مشتری بسیار تأثیرگذار است. پیشنهاد می‌ کنیم جهت ساخت تابلوهای تبلیغاتی حتما به مجموعه‌ های متخصص و معتبر در این زمینه مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم  به حرفه تابلو سازی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی پر فروش با استفاده از لامپ های اس ام دی بپردازیم.

كاربرد اس ام دی در تابلو سازی و ساخت تابلو های تبليغاتى

هدف از تابلو سازی و ساخت تابلوهای تبلیغاتی

صنعت تابلو سازی مانند هر شغل دیگری پیشرفت‌ های زیادی کرده و از طرح و شیوه‌ های جدیدی برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می‌ کند. در زمان گذشته تابلوهای تبلیغاتی فقط به صورت یک نوشته ساده بود ولی امروزه استفاده از نورپردازی‌ های فوق‌ العاده و گرافیک‌ های عالی باعث جذب بیشتر رهگذران به نوشته‌ های تابلوهای سر درب فروشگاه‌ ها و مغازه‌ ها شده است‌. شما با هر کسب و کاری می توانید برای معرفی نام و برند تجاری خود از تابلوهای تبلیغاتی استفاده کرده و با جذب مشتریان بیشتر، فروش بیشتری داشته باشید. در واقع ساخت تابلوهای تبلیغاتی یک هزینه محسوب نمی‌ شود؛ بلکه نوعی سرمایه گذاری است. شما هرچقدر برای تبلیغات هزینه کنید؛ باعث بیشتر دیده شدن و رونق کسب و کارتان می‌ شود. شرکت‌ های بزرگی که همگی با محصولات آنها آشنا هستیم؛ مطمئنا هزینه‌ های گزافی بابت تبلیغات انجام داده اند تا بتوانند برند خود را به مشتریان بیشتری معرفی کنند.‌

لامپ های اس ام دی چیست؟

نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی یکی از عوامل موثر در زیبایی و جذب مشتری است‌. نورپردازی تابلوهای تبلیغاتی با روش‌ های مختلفی انجام می‌ شود که یکی از بهترین و باکیفیت‌ ترین متریال‌ ها، لامپ های اس ام دی است. لامپ‌ های اس ام دی نوعی لامپ ال ای دی محسوب می‌ شوند که به خاطر کیفیت بالا، طول عمر زیاد و انعطاف‌ پذیری بیشترین کاربرد را در صنعت تابلو سازی دارند. از دیگر ویژگی‌ های لامپ اس ام دی می‌ توان به تنوع رنگ، وضوح تصویر و کاهش مصرف انرژی اشاره کرد. لامپ‌ های اس ام دی انواع مختلفی دارد که یکی از پرکاربردترین آنها، لامپ اس ام دی بلوکی و ماژول های اس ام دی هستند که در ادامه بیشتر به معرفی آنها می‌ پردازیم.

لامپ اس ام دی بلوکی در تابلو سازی

كاربرد اس ام دی در تابلو سازی و ساخت تابلو های تبليغاتى

لامپ‌ های اس ام دی بلوکی همانطور که از نامشان هم مشخص است به صورت یک بلوک ساخته می‌ شود. لامپ های اس ام دی  بلوکی یکی از کاربردی ‌ترین لامپ‌ ها در صنعت تابلو سازی هستند. روش ساخت این محصول به این صورت است که ابتدا یک قالب پلاستیکی با بهترین و باکیفیت‌ ترین متریال ساخته می‌ شود و سپس لامپ های اس ام دی داخل آن قرار می‌ گیرند و در آخر به عنوان محافظ یک پلاستیک یا رزین روی آن قرار می‌ دهند. لامپ‌ های اس ام دی بلوکی مصارف زیادی در حرفه تابلو سازی دارد که می ‌توان به ساخت حروف های برجسته مانند حروف نئون پلاستیک، حروف استیل، حروف فلزی، تابلو‌ لایت باکس، تابلو فلکسی فیس و تولید تابلو چلنیوم اشاره کرد.

همچنین باید به این موضوع نیز دقت داشت که اس ام دی های بلوکی در برندهای متفاوتی تولید می شوند که بهتر است قبل از سفارش تابلو های تبلیغاتی از نوع اس ام دی ها اطلاعات لازم را بدست آورد.

ماژول های اس ام دی در تابلو سازی

كاربرد اس ام دی در تابلو سازی و ساخت تابلو های تبليغاتى

یکی دیگر از پرکاربردترین متریال ها در صنعت تابلو سازی ماژول های اس ام دی هستند. ماژول های اس ام دی به خاطر قابلیت استفاده در محیط های مختلف، مصرف برق پایین و تنوع در رنگ از گزینه های مناسب در جهت ساخت تابلو های روان بشمار می روند. جالب است بدانید یکی دیگر از دلایلی که باعث به کار بردن اس ام دی ها در ماژول های تابلو روان شده است، اجرای متن، فیلم و عکس های مختلف در تابلو می باشد.

ساخت تابلو های پر فروش تبلیغاتی با اس ام دی

تابلو روان

امروزه تابلوهای تبلیغاتی شکل‌ های گسترده‌ ای دارند و با استفاده از فناوری روز دنیا، مدل‌ های مختلف تابلوهای تبلیغاتی تولید می‌ شوند. یکی از پرفروش‌ ترین و محبوب‌ ترین تابلوهای تبلیغاتی، تابلو روان است. تابلو روان در بازار به نام‌ های تابلو دیجیتال، تابلو پیام رسان، تابلو متن متحرک و موارد این چنینی شناخته می‌ شود. تابلوهای روان می‌ توانند فیلم، عکس و متن را به صورت ثابت و متحرک نشان دهند. ماژول اسم ام دی یکی از متریال اصلی ساخت تابلو روان است. روش تولید تابلو روان به این صورت است که لامپ های اس ام دی روی بلوک ماژول مونتاژ می‌ شود و با قرار گیری ماژول‌ ها در کنار هم، تابلو روان ساخته می‌ شود. از کاربردهای تابلو‌ روان می‌ توان به تابلو سردر شرکت ها و سازمان های دولتی، تابلو جاده‌ ای، تابلو مغازه و موارد دیگر اشاره نمود.

تابلو دو طرفه گرد

تابلو های دو طرفه یکی از کاربردی‌ ترین تابلوهای تبلیغاتی در بین مشتریان محسوب می‌ شود. یکی از محبوب‌ ترین تابلوهای دوطرفه، تابلو دوطرفه گرد است. روش ساخت این تابلو به این صورت است که ابتدا قالب آلومینیومی توسط دستگاه مخصوص فرم دهی و گرد می‌ شود. سپس لامپ‌ های اس ام دی بلوکی داخل آن قرار می‌ گیرد. در مرحله آخر در دو سمت تابلو از پلکسی گلاس، فلز یا استیل به عنوان متن یا عکس تبلیغاتی استفاده می‌ شود. البته به کار بردن پلکسی گلاس نسبت به متریال دیگر ارجعیت دارد و می‌ توان نوع تبلیغات آن را نیز از جنس پلکسی گلاس یا چاپ استیکر انجام داد. از تابلوهای دو‌ طرفه گرد در مکان‌های مختلفی استفاده می‌ شود که می‌ توان به فرودگاه، مترو، راه آهن، کلینیک‌ های پزشکی و غیره اشاره کرد.

تابلو چلنیوم

تابلو چلنیوم به خاطر ظاهر جذاب و قیمت مناسب از محبوبیت زیادی در بازار تابلو سازی برخودار است. نوشته‌ های این تابلو برجسته است و همین امر باعث جلب توجه مشتریان به تابلو می‌ شود‌. از موارد استفاده تابلو چلنیوم می‌ توان به تابلو شرکت ها و سازمان ها، تابلو سر درب پاساژها و مغازه ها و موارد تبلیغاتی دیگر اشاره کرد. یکی از متریال اصلی که در ساخت انواع تابلو چلنیوم استفاده می‌ شود، لامپ اس ام دی بلوکی است که در ادامه به معرفی انواع پر فروش تابلو چلنیوم می‌ پردازیم.

تابلو چلنیوم پلکسی دوبل

در ساخت تابلو چلنیوم پلکسی دوبل از دو ‌نوع پلکسی گلاس با رنگ های مختلف استفاده می‌ شود که باعث دید بهتر و زیبایی دو چندان آن می‌ گردد. هم چنین اس ام دی بلوکی به کار رفته در این تابلو موجب دوام بالا و طول عمر زیاد آن نیز می‌ شود.

تابلو چلنیوم هفت رنگ

تابلو چلنیوم هفت رنگ همانطور که از اسمش هم مشخص است، هفت رنگ را از خود نشان می‌ دهد که باعث زیبایی و جذب بیشتر مشتری می‌ گردد.

تابلو چلنیوم فول کالر

تابلو چلنیوم فول کار یکی از پرکاربردترین تابلوهای تبلیغاتی در صنعت تابلو سازی به شمار می‌ رود. این تابلو قابلیت نمایش  ۱۶ میلیون رنگ را دارد.

از دیگر تابلوهای چلنیوم می‌توان به تابلو چلنیوم نور اندریک، تابلو چلنیوم پانچ، تابلو چلنیوم کریستال، تابلو چلنیوم الماسی، تابلو چلنیوم طلایی. تابلو چلنیوم تلفیقی، تابلو چلنیوم گرد و تابلو چلنیوم ساده اشاره کرد که اس ام دی های بلوکی در تمامی آنها به عنوان نور پردازی مورد استفاده قرار می گیرند.

در این مقاله شما را با صنعت تابلو سازی و انواع تابلوهای تبلیغاتی بیشتر آشنا کردیم. از آنجا که تبلیغات نقش مهمی در افزایش جذب مشتری و رونق کسب و کار دارد بهتر است در سفارش تابلو تبلیغاتی خود دقت لازم را داشته باشید و از تابلو هایی در راستای رونق بخشیدن به کسب کارتان استفاده کنید که دارای زیبایی و کیفیت مرغوبی باشند که در همین رابطه باید گفت که اس ام دی ها به عنوان نور پردازی و روشنایی تابلو های تبلیغاتی از همین دست متریال های مرغوب بشمار می روند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/37IOyWPW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه