جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

جزیره کیش هتل های 5 ستاره و باکیفیت زیادی دارد که می توانید در آنها اقامت کنید و از امکانات فوق‎ العاده شان استفاده کنید، اما هتل شایان، یکی از بهترین و در عین حال قدیمی ترین هتل های این جزیره ست که خاطره اقامت در آن، به این راحتی ها از ذهنتان بیرون نخواهد رفت. ما در این مقاله این هتل را به شما معرفی می کنیم و خواهیم گفت که چطور می توانید آن را با بهترین قیمت و بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

درباره هتل شایان

هتل شایان از قدیمی ترین هتل های جزیره کیش است که ساخت آن به دهه 50 شمسی بازمی گردد. شاید با خودتان فکر کنید که این قدیمی بودن، باعث ارائه خدمات ضعیف تر این هتل شده است، اما چنین نیست! هتل شایان کیش در سال های اخیر چندین بار مورد بازسازی قرار گرفته و آخرین بازسازی آن در سال 1398 بود و امروز با قدرت و کیفیت، از مسافرانش میزبانی می کند. این هتل 5 ستاره که 6 طبقه و در کل 193 اتاق و سوئیت دارد، در شرق جزیره کیش و در نزدیکی میدان ساحل ساخته شده و فاصله بسیار کمی تا ساحل خلیج فارس دارد. این هتل 2 رستوران، یک کافی شاپ و یک سفره خانه سنتی دارد که می توانید برای میل کردن ناهار و شام و صرف نوشیدنی، به این اماکن مراجعه کنید.

 

موقعیت مکانی هتل شایان کیش

همانطور که در بالاتر نیز گفته شد، هتل شایان در شرق جزیره کیش ساخته شده است و دسترسی خیلی خوبی به جاهای دیدنی این جزیره دارد. اگر شما قصد داشته باشید با رزرو هتل شایان کیش در این جزیره اقامت داشته باشید، به مراکز خریدی مثل زیتون و پردیس 1 و 2 بسیار نزدیک خواهید بود و خیلی راحت می توانید خود را از هتل به این مراکز خرید برسانید و خریدتان را انجام دهید. هتل شایان به مسیر دوچرخه سواری کنار ساحل نیز بسیار نزدیک است. اقامت در این هتل، باعث نزدیکی شما به دیدنی های دیگری از جمله ساحل مرجانی، پیست کارتینگ کیش، شهربازی هایلند، باغ پرندگان و پارک دلفین ها نیز خواهد شد. اما برای دیدنی جاذبه های دیگری از جمله قلعه جنی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز و شهر باستانی حریره، باید مسافت بیشتری را طی کنید. از این هتل تا فرودگاه کیش نیز حدود یک ربع با تاکسی راه است.

 

رزرو هتل در کیش

اگر قصد داشتید باشید هتل شایان کیش را رزرو کنید، کافیست سری به اسنپ تریپ بزنید. شما در سایت اسنپ تریپ می توانید این هتل و یا سایر هتل های کیش را جستجو کرده و از شرایط رزرو آنها باخبر شوید. در نهایت با استعلام قیمت هتل در کیش و مقایسه موقعیت مکانی و امکانات هر هتل، می توانید هتل مورد نظرتان را به راحتی رزرو نموده و هزینه آن را نیز بصورت آنلاین پرداخت کنید تا رزروتان قطعی شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/2yK7B56V
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه