سه شنبه, ۲۸ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Tue, 16 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که برای استخدام نیروی کار از سایت های استخدامی کمک بگیرید. به نظر می رسد دوره چاپ آگهی استخدامی در روزنامه ها یا پخش تراکت های استخدامی گذشته است. امروزه سایت های کاریابی آنلاین با امکان "ثبت آگهی استخدام رایگان" بهترین فرصت برای استخدام نیروی کار در کمترین زمان ممکن را برای کارفرمایان فراهم کرده اند. به طور مثال آگهی های "کار در منزل" از جمله آگهی هایی هستند که بسیار متقاضی است و سریعا می توانید نیروی کار در این زمینه را جذب کنید. بسیاری از افراد جویای کار به دنبال "کار در تهران با حقوق بالا" هستند، بنابراین انتخاب عناوین مناسب برای آگهی های استخدامی که ثبت می کنید می تواند بازدید آگهی را بالاتر برده و امکان استخدام نیروی کار در زمان کمتری را برای شما فراهم کند.

سایت های ثبت آگهی استخدام رایگان

مزایای ثبت آگهی استخدام در جاب یابی

سایت جاب یابی یک سایت کاربر محور است که بستر مناسبی برای تعامل مستقیم و بدون واسطه کارجو و کارفرما را فراهم می کند. ثبت آگهی استخدام در جاب یابی بسیار ساده و سریع بوده و مزایای بسیاری به همراه دارد که از آن میان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه جویی در زمان و هزینه

مهمترین و شاید اصلی ترین مزیت استفاده از سایت جاب یابی برای ثبت آگهی استخدام صرفه جویی در زمان و هزینه کارفرما است. مقایسه قیمت ثبت آگهی در سایت و روزنامه های کثیر الانتشار نشان می دهد که تفاوت قیمت تا چه اندازه چشمگیر است. ضمن این که سرعت در استخدام نیروی کار با ثبت آگهی در سایت جاب یابی سبب می شود که هزینه ای بابت ثبت آگهی چندباره نداشته باشید و در سریعترین زمان ممکن نیروی کار مورد نظر خود را استخدام کنید.

در این شکل از ثبت آگهی دیگر نیاز به پاسخگویی به تلفن های پیاپی و قرار ملاقات های بی ثمر با نیروهای متقاضی کار نیست. کارجویان علاقمند به همکاری و واجد شرایط، رزومه کاری خود را برای شما ارسال می کنند و شما می توانید تنها با افرادی در تماس باشید که از نظر شما بهترین گزینه برای احراز ردیف شغلی مورد نظر هستند.

دسترسی به بانک رزومه

وقتی شما آگهی استخدام نیروی کار در زمینه های متخلف را ثبت می کنید ده ها رزومه کاری مرتبط برای شما ارسال می شود که یک بانک رزومه فعال و مرتبط بوده و امکان انتخاب نیروی کار مورد نظر را برای شما ساده تر می نماید.

سایت های ثبت آگهی استخدام رایگان

بازدید آگهی توسط نیروی کار مرتبط

طبقه بندی مشاغل بر اساس تخصص ها، باعث می شود که آگهی شما تنها توسط افرادی مورد بازدید قرار گیرد که دنبال شغل مرتبطی هستند. بنابراین تنها نیروی کاری که تخصص و مهارت کافی در این زمینه داشته باشد آگهی استخدامی را مشاهده کرده و برای شما رزومه کاری ارسال می کند.

امکان استخدام نیروی بومی در کمترین زمان

آگهی های استخدامی در سایت جاب یابی به تفکیک استان و شهرستان منتشر می شوند. بنابراین برای کسانی که به دنبال استخدام نیروی بومی در شهر یا استان خاصی هستند ثبت آگهی استخدامی در جاب یابی به معنای استخدام نیروی کار بومی در کمترین زمان ممکن است.

استفاده از خدمات سایت جاب یابی

پلتفرم آنلاین جاب یابی تنها در خدمت کارفرما نیست و خدمات بسیار مناسبی برای کارجویان نیز ارائه می کند. امکان ثبت رزومه و ارسال رزومه برای کارفرمایان، دسترسی به آگهی های استخدامی دولتی، خصوصی و نهادها و سازمان های معتبر داخلی، مقالات کاربردی و آموزشی در زمینه های مختلف شغلی و پاسخ به سوالات کاربران در این زمینه از جمله مزایایی است که جاب یابی برای جویندگان شغل به همراه دارد.

در مورد کلان شهر تهران نیز انتشار آگهی های روزانه این شهر برای کسانی که به دنبال کار با حقوق بالا در تهران هستند یک گام مثبت در راستای یافتن شغل برای کارجویان تهرانی است.

آگهی های کار در منزل نیز در صفحه ای جداگانه برای افرادی که به دنبال کارهایی نظیر بسته بندی جوراب، بسته بندی لوازم تحریر، بسته بندی اقلام خوراکی یا سایر کارهایی که به صورت دورکاری و در منزل انجام می گیرد منتشر می شود که کار یافتن آگهی ها را در انبوهی از آگهی های منتشر شده در طول روز بسیار آسان می نماید.

امکان نمایش رزومه های کارجویان برای کارفرمایانی که به دنبال تخصص و مهارت ثبت شده در رزومه ها هستند از جمله مزایای دیگر ثبت روزمه در جاب یابی است. به این ترتیب دیگر نیازی نیست که شما به دنبال کار باشید، بلکه کارفرمایانی که به دنبال نیروی کار با مهارت و تخصص شما هستند امکان رویت رزومه شما را خواهند داشت.

جاب یابی جدیدترین شیوه تعامل کارجو و کارفرما در بستر آنلاین

همگام سازی مشاغل با تکنولوژی روزی دنیا سبب شد که سایت جاب یابی به عنوان یک پلتفرم آنلاین بستر مناسبی برای ارتباط کارجو و کارفرما در شرایط ویژه و بدون واسطه را فراهم کند. به این ترتیب می توان امید داشت که کارفرما یا نیروی کار در کمترین زمان ممکن به اهداف کاری خود رسیده و گام بلندی در زمینه اشتغال در کشور برداشته شود.

صرفه جویی در وقت و زمان و هزینه ها و همچنین امکان استفاده از خدماتی که در قسمت های قبلی به آن ها اشاره شد به کاربران کمک می کند تا در شرایط بهتری به اهداف کاری خود دست یابند.

برای بهره مندی از مزایای جاب یابی در زمینه ثبت آگهی استخدام رایگان، ثبت رزومه، مشاهده همه آگهی های استخدامی و… کافی است به سایت جاب یابی به نشانی https://jobyabi.com/ مراجعه کرده و به عنوان کارجو یا کارفرما ثبت نام کنید و از ویژگی های این سایت بهره مند شوید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sycqcxfd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه