جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

امروزه با گسترش تکنولوژی و حجم بالای اطلاعات مالی، بسیاری از سازمان ها و شرکت ها به جای مدیریت دستی حساب های خود، از نرم افزارهای حسابداری بهره می برند.

 در حقیقت نرم افزار حسابداری به متخصصان این حوزه کمک می کند تا صورت حساب های مالی یک مجموعه را پردازش کرده و گزارش دهند. در همین راستا گروه شرکت های مهندسی نرم افزار فراپیام برای پاسخ به این نیاز مشتریان خود، بهترین نرم افزار حسابداری و مالی را تهیه نموده است. در این مطلب قصد داریم تا دو مورد از جامع ترین نرم افزار های شرکت نرم افزاری فراپیام که مورد استفاده ی بسیاری از شرکت های بزرگ ایران می باشد را به شما معرفی کنیم.

چرا شرکت های بزرگ ایران از نرم افزار حسابداری فراپیام استفاده می کنند؟

نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام

این نرم افزار در واقع ابزار مناسبی برای آنالیز و بررسی تمام هزینه‎ های یک مجموعه است و به شما این امکان را می دهد که بتوانید علاوه بر محاسبه هزینه های خود، از تمام هزینه هایی که بر مراحل فرآیند صنعت تاثیر می گذارد، آگاهی پیدا کنید. در واقع کاربرد اصلی حسابداری صنعتی نیز همین است.

این نرم افزار به شما کمک می کند تا هزینه های صرف شده در طی ارائه محصول یا خدمت خود به بازار (نظیر مواد اولیه، نیروی انسانی، صورت حساب برق و...) را حساب کنید.

چرا شرکت های بزرگ ایران از نرم افزار حسابداری فراپیام استفاده می کنند؟

شما با برآورد هزینه های خود از این طریق می توانید مدیریت بهتری داشته و میزان فروش خود را پیش بینی کنید. با داشتن خروجی های سازمان یافته از این نرم افزار قادر خواهید بود تا از اتلاف هزینه در بخش های مختلف یک سازمان جلوگیری کرده و حاشیه سود خوبی را حفظ کنید. اگر شما هم به عنوان یک مدیر نگران عدم کنترل و مدیریت هزینه های صرف شده در شرکت خود هستید، ما خرید نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام را به شما پیشنهاد می کنیم.

به یاد داشته باشید که مبلغی که شما برای تهیه ی این نرم افزار می پردازید، بسیار کمتر از هزینه هایی خواهد بود که به خاطر اشتباه در محاسبات دستی پرداخت می کنید. نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام با داشتن یک سیستم مدیریت یکپارچه، سلامت مالی شرکت شما را تضمین می کند. به علاوه شما این فرصت را دارید که از نسخه دموی این نرم افزار به صورت رایگان استفاده کرده و در صورت رضایت از امکانات، اقدام به خرید نرم افزار حسابداری صنعتی فراپیام کنید.

نرم افزار خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش یا After sale services یکی از مهم ترین شاخص هایی است که مشتریان شما به کمک آن تصمیم می گیرند به همکاری با شما ادامه دهند یا خیر. در واقع به کمک این خدمات، مشتریان شما را قضاوت و ارزیابی می کنند؛ بنابراین شما با توجه به نوع کسب و کارتان و اندازه ی آن باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشید. شاید شما هم در بازاریابی دهان به دهان این موضوع را شنیده اید که هر یک مشتری راضی می تواند محصول یا خدمت شما را به پانزده مشتری دیگر معرفی کند؛ بالعکس این قضیه برای هر مشتری ناراضی نیز صدق می کند.

چرا شرکت های بزرگ ایران از نرم افزار حسابداری فراپیام استفاده می کنند؟

نرم افزار خدمات پس از فروش یکی از نرم افزارهایی که است که در این باره به کمک شرکت ها و سازمان های محصول یا خدمت محور آمده است. شرکت فراپیام نیز یکی از بهترین نرم افزارهای خدمات پس از فروش را برای کسب و کار های مختلف تهیه کرده است.

نرم افزار خدمات پس از فروش فراپیام به شما در بخش های روابط عمومى، پذیرش، تعمیرگاه و نمایندگى صورتحساب و حسابدارى انبار گزارشات یاری می رساند. از جمله ویژگی های خاص این نرم افزار این است که با نرم افزار حسابداری و مالی فراپیام یکپارچه سازی شده است.

چند نمونه از ویژگی های خاص این نرم افزار به شرح زیر است:

  1. سیستم مبتنی بر کارتابل: شما در کارتابل این امکان را دارید که اطلاعات را به راحتی ثبت کرده و در آینده ویرایش کنید.
  2. سیستم رضایت مندی و ارتباط با مشتری: در این سیستم، بانک اطلاعاتی همهی مشتریان به همراه کلیه اطلاعات مربوط به آنها مانند تلفن، ایمیل و... ثبت شده است. شما به کمک این سیستم می توانید در هر فرآیند اقدامات مربوط بررسی رضایت مشتری، نظرسنجی و... را به راحتی انجام دهید.
  3. یکپارچگی اطلاعات و عملیات: گستردگی سازمانهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش از لحاظ جغرافیایی میتواند چالش برانگیز باشد. در همین راستا نرم  افزار خدمات پس از فروش فراپیام با سیستم های یک پارچه مالی دارای ارتباط کامل است و این موضوع باعث تسریع فرآیندهای سازمانی می شود.
  4. پذیرش و رهگیری تحت وب: مشتریان شما به کمک این نرم افزار میتوانند از طریق ماژول رهگیری تحت وب و براساس کد رهگیری و شماره سریال دستگاه پذیرششده و یا شماره پذیرش نسبت به رهگیری و پیگیری دستگاه خود اقدام کنند.
  5. ارائه گزارشات هوشمند: نرم افزار خدمات پس از فروش فراپیام فضایی را در اختیار کاربران خود قرار میدهد که امکان تحلیل و بررسی داده ها در زمان های مختلف و خروجی گرفتن از آن ها را فراهم می کند.
  6. انعطاف پذیری: یکی دیگر از قابلیتهای این نرم افزار خدمات پس از فروش، تعریف سناریوى گردش کار در میان پست  هاى واحد خدمات پس از فروش مختص هر شرکت با کمترین تغییرات در هنگام استقرار و پیاده سازى می باشد.

چرا شرکت های بزرگ ایران از نرم افزار حسابداری فراپیام استفاده می کنند؟

آیا نرم افزار های فراپیام قابل اعتماد هستند؟

در پاسخ به این سوال باید گفت شرکت نرم افزاری پیام برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود، تمهیداتی را در این راستا اندیشیده است:

  1. امکان پشتیبانی آنلاین

 ما در فراپیام تلاش می کنیم تا بستر لازم برای استفاده ی کامل تر از راهکارها و امکانات نرم افزاری را از طریق پشتیبانی برای مشتریان خود فراهم کنیم. شما می توانید در صورت بروز هر گونه مشکلی با پشتیبانان ما به صورت آنلاین ارتباط برقرار کنید. تلاش ما بر آن است تا در سریع ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنیم.

  1. ارائه نسخه آزمایشی یا دمو به صورت رایگان

 نرم افزار های فراپیام به شما این فرصت را می دهند که از نسخه رایگان آن ها به مدت محدود استفاده کنید. شما پس از استفاده و مشاهده منو، سرعت، تجربه کاربری نرم افزار و... مطمئنا انتخاب کاربردی و بهتری خواهید داشت.

  1. 27 سال حضور پرسابقه موفق

 شرکت فراپیام توفیق همکاری با مجموعه و برند های موفقی نظیر کامبیز، دلوسه، روزانه، شهردارو، تجارت ماندگار و... را در کارنامه ی کاری خود دارد.

  1. سبد کامل محصولات

 شرکت فراپیام راهکارها و خدمات خود را در قالب یک مجموعه کاملا یکپارچه و فرآیند گرا شامل 75 زیر سیستم در حوزه های مختلف ارائه می نماید.

  1. یکپارچگی و پیوستگی سیستم ها

نرم افزار فراپیام در برگیرنده 15 سیستم و75 زیر سیتم بوده که پوشش دهنده کلیه فرآیند های عملیاتی سازمان و شرکت ها می باشد.

در پایان

امروزه وجود یک نرم افزار حسابداری و مالی و نرم افزار خدمات پس از فروش، جزو باید های هر مجموعه و کسب و کاری است که به دنبال بهره وری در زمان و جلوگیری از اتلاف هزینه خود است. گروه شرکت های مهندسی نرم افزار فراپیام در این باره تلاش کرده تا بهترین نرم افزارهای مورد نیاز این حوزه را به صاحبان کسب و کار ارائه دهد. مشتری مداری یکی از مهم ترین ارزش های این مجموعه است و تلاش این مجموعه بر آن بوده تا همواره به مشتریان خود با دقت گوش دهد و نیاز آن ها را برطرف سازد. تیم پشتیبانی فراپیام ۲۴ ساعته آماده خدمت گذاری و پاسخگویی به سوالات شما هستند؛ شما می توانید با شماره ۰۲۱۸۶۷۴۸ تماس گرفته و سوالات و سفارشات خود را ثبت نمایید.

فراپیام تلاش کرده تا بهترین نرم افزارهای مالی و حسابداری شرکتی در مدل های مختلفی تولید و عرضه کند تا مشتریان با صرف کمترین زمان و هزینه، محاسبات مالی خود را انجام دهند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/p9PVr4lw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه