یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

روز گذشته در بازار طلا و سکه نوساناتی وجود داشت. قیمت طلا ۲۵ اسفندماه افزایشی بود و به یک میلیون و ۲۲۶ هزار و ۷۴۰ تومان رسید. این رقم نسب به بیشترین نرخ ۲۳ اسفند کمتر است.

اما قیمت سکه طرح جدید اکنون روند افزایشی داشت و ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت سکه طرح قدیم بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران روز گذشته با نرخ ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان معامله می شود.

این در حالی است که قیمت اونس اکنون همچون روزهای اخیر، روند نزولی دارد و به قیمت ۱,۹۳۳٫۹۶ دلار رسیده است.

افزایش انس جهانی

به گزارش فرصت امروز به نقل از دنیای اقتصاد،بازار سکه طلا در این روزهای پایانی سال برخلاف سال های گذشته فضای بی رمقی را تجربه می کند. روند معکوس نرخ دلار در بازار داخلی ارز و قیمت های طلای جهانی، سایه ای از بلاتکلیفی بر سر این بازار افکنده است.

گفتنی است با توجه به شرایط مبهم حاکم بر این بازار بسیاری از سرمایه گذاران معاملات سنگینی را انجام نمی دهند و تنها معاملات کوچکی که مرتبط با خرید و فروش های عیدانه است در بازار به چشم می خورد.

بهای طلای جهانی روز سه شنبه در بازار جهانی کاهش مجدد یافت و به پایین ترین حد خود در بیش از یک هفته گذشته رسید. بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده پیش از تصمیم سیاستی فدرال رزرو افزایش یافت و امید به پیشرفت در مذاکرات بین اوکراین و روسیه جذابیت این فلز گرانبها را کاهش داد.

بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده در روز دوشنبه به بالاترین حد در دو سال و نیم اخیر رسید و سرمایه گذاران در انتظار تصمیم سیاست فدرال رزرو هستند که روز چهارشنبه اعلام خواهد شد.

انتظار می رود که «فد» برای اولین بار در سه سال گذشته نرخ بهره را افزایش دهد. همین امر می تواند طی روزهای آینده نرخ طلای جهانی را به سطوح پایین تر هدایت کند. بر این اساس این فلز ارزشمند سطوح حمایتی خود را یکی پس از دیگری شکست و در قیمت ۱۹۳۰ دلار و ۹۵ سنت معامله شد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/tlEZr5Eb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه