یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از قرن نو، فاصله قیمت دلار در صرافی های بانکی و بازار آزاد به دو هزار تومان رسید .

بازار ارز در اخرین روزهای سال ۱۴۰۰ همچنان در دامنه نوسان محدود، چشم انتظار مشخص شدن روند مذاکرات وین است . قیمت دلار در بازار در آخرین روزهای آخرین هفته سال روندی افزایشی را تجربه کرد و قیمت دلار در صرافی های بانکی به نیمه کانال ۲۴ هزار تومان و در بازار آزاد به نیمه کانال ۲۶ هزار تومان رسید . 

فاصله قیمت دلار بانکی و بازار به دو هزار تومان رسید

ایستادگی دلار در کانال حساس ۲۶ هزار تومان سبب شده است بسیاری از فعالان بازار ، احتمال عقب نشینی دلار را کم بدانند. افزایش مشتری برای خرید ارز در این روزها سیگنال دیگری است که بازار ارز را در خود درگیر کرده است . 

تا چند روز قبل صرافان از کاهش قابل توجه تعداد مشتریان و متقاضیان خرید و فروش سخن می گفتند اما حالا با رشد متقاضیان دلار ۲۶ هزار تومانی این گمانه تقویت شده است که انتظارات تورمی بر رشد قیمت ها استوار است. صرافان کف مقاومتی دلار در بازار آزاد را در محدوده ۲۶ هزار و دویست تومان و سقف مقاومتی را ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان می دانند و معتقدند عبور دلار از این رقم می تواند زمینه را برای رشد بیشتر قیمت ها مهیا کند .

البته معادلات وین تاثیر فراوانی بر آینده قیمتی این ارز دارد . کارشناسان و دست اندرکاران معتقدند دستیابی به توافق معادلات کنونی در بازار را تغییر خواهد داد. 

جدول کامل قیمت دلار و ارزهای معتبر

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mLs6wdmb
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه