یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، طبق نرخ ها اعلامی اتحادیه طلا و سکه تا ساعت ۱۹ روز گذشته، قیمت سکه تمام طرح جدید ۱۲ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح قدیم ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

در بازار دیروز قیمت طلا برای هر گرم طلا ۱۸ عیار، یک میلیون و ۲۱۸ هزار ۸۷۷ تومان اعلام شد.

نیم سکه، هفت میلیون و ۲۸۰ هزار تومان در بازار معامله می شود. قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

کاهش قیمت طلا و سکه همزمان با افت انس طلا

کاهش انس جهانی

طلا در بازار جهانی روز چهارشنبه با اندکی کاهش نزدیک به پایین ترین سطح دو هفته ای خود باقی ماند. این روند مبهم طلا به دلیل انتظار سرمایه گذاران از آخرین تصمیم سیاست فدرال رزرو ایالات متحده است. بر این اساس این فلز گرانبها روز گذشته ساعت ۱۹:۳۰به وقت تهران۱۹۱۲ دلار در هر اونس معامله شد.

در این میان بسیاری از کارشناسان بر این باور هستند که اگر این نهاد مالی آمریکا به طور گسترده ای نرخ بهره را افزایش دهد، باعث افت شدیدتر بهای طلا می شود. علاوه بر این گفته می شود رئیس جمهور اوکراین اعلام کرده است این کشور به عضویت ناتو در نمی آید و همین موضوع موجب شده که احتمال کاهش تنش ها با روسیه بیشتر شود. به همین دلیل سطح نگرانی ها در بازارهای جهانی را تا حدی کاهش داد و تقاضا برای اونس را به سطوح پایین تری هدایت کرد.

بازار طلا و سکه در آخرین چهارشنبه سال ۱۴۰۰ کاهشی ملایم را تجربه کرد. بر این اساس بهای این فلز گرانبهای داخلی با نوسانات محدودی در قیمت ۱۲ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان مورد داد و ستد قرار گرفت. به عقیده برخی از کارشناسان این بازار طی این روزها به نظر می  رسد وقفه در مذاکرات و البته نزدیکی به روزهای پایان سال و افزایش تقاضا برای دلار، قیمت ها را در این بازار افزایشی کرده است.

اما روز گذشته افزایش دوباره امیدواری ها به از سرگیری مذاکرات، به ویژه تحت تاثیر سفر روز قبل از آن وزیر امور خارجه ایران به روسیه، از سرعت این افزایش کاسته است. بنابر این برخی کارشناسان معتقدند با توجه به تقاضای پایین برای سکه امامی و همچنین افت شدید بهای طلای جهانی انتظار نمی رود طی روزهای آتی قیمت سکه رشد چندانی داشته باشد.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SkFzusZl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه