جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لیبل صدفی برچسب هایی هستند که از آن ها در زندگی خود استفاده می کنیم. این برچسب ها انواع مختلفی دارند که از آن ها در انواع صنعت ها نیز استفاده می شود. از جمله صنعت هایی که در آن ها از این لیبل استفاده می شود می توان به صنایع غذایی، خودروسازی، لوازم خانگی، داروخانه ها و ... اشاره کرد که در ادامه به این موارد بیشتر می پردازیم. بیایید ابتدا درباره جنس و مقاومت این لیبل ها صحبت کنیم و سپس از کاربرد لیبل صدفی برای شما بگوییم.

 

لیبل صدفی چیست؟

لیبل صدفی چیست؟؟ سفارش لیبل صدفی

لیبل صدفی همان برچسب های پی وی سی است که از ماده  اولیه  پلی پروپیلن یا همان پلاستیک تولید می شود. لیبل های صدفی گونه ای از برچسب هایی هستند که پشت آن ها چسب دارند و سطح آن ها صاف و صیقلی می باشد و همچنین به دلیل حالت پلاستیکی که دارند در برابر پارگی و کشیده شدن بسیار مقاوم هستند. لیبل های صدفی در برابر عوامل طبیعی مانند رطوبت ، سرما و گرما مقاوم بوده و نسبت به لیبل های کاغذی در برابر این عوامل سازگارتر هستند.

از این نوع برچسب ها در لوازم خودرو، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. این نوع لیبل ها در انواع های متفاوت عرضه می شود که از جمله آن می  توان به لیبل های براق یا مات اشاره کرد. لیبل های صدفی دارای چاپ پذیری بسیار بالایی هستند که می توان از آن ها در دستگاه های چاپ و پرینترها استفاده کرد. لیبل صدفی خانواده ی بزرگی از متریال ها دارد که از انواع آن ها می توان به پلی گور، صدفی حرارتی و صدفی معمولی اشاره کرد. چاپ برچسب صدفی با عالی ترین قیمت انجام می شود.

موارد استفاده لیبل صدفی چیست؟

لیبل های صدفی در مواردی مانند لوازم خودرو، لوازم خانگی، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی و انواع شوینده ها کاربرد دارد. این لیبل ها به دلیل داشتن سطحی براق و صاف و همچنین چسب دار بودن و مقاومت بالای آن کاربرد زیادی دارد. خاصیت پلاستیکی این برچسب ها باعث می شود تا همانند کاغذ در برابر رطوبت از هم گسیخته نشده و حالت خود را حفظ کنند. از این برچسب ها عمدتاً در صنایع خودروسازی پتروشیمی و رنگ سازی استفاده می شود. چاپ برچسب صدفی بر روی سرامیک انجام می شود.

 البته در صنعت تولید لیبل و برچسب نوع برش، چاپ پذیری و موارد به کار رفته کاربردهای متفاوتی را درست می کند. همچنین از برخی لیبل ها در دامپزشکی ها، آزمایشگاه های حرارتی و داروخانه ها استفاده می شود. برخی از این لیبل ها به دلیل مقاومت بالایی که دارند در صنعت کنسرو سازی و مرباجات از آن ها استفاده می شود. در کل لیبل های صدفی انواع مختلف و کاربرد های فراوانی دارند که ما در این متن برخی از آن ها را به شما بازگو کردیم. امیدواریم با خواندن این متن درباره این لیبل ها اطلاعات مورد نظر را کسب کنید و چاپ لیبل صدفی را به ما بسپارید.

مشخصات لیبل صدفی چیست؟

برچسب های PVC، برچسب های لاستیکی یا سیلیکونی نرم هستند که محو نمی شوند یا از بین نمی روند، برچسب های PVC سفارشی با آرم را می توان حکاکی، برجسته و چاپ کرد. در مقایسه با لیبل های دوخته شده، دوام بیشتری دارند و می توانند انواع آب و هوا را تحمل کنند. برچسب های پی وی سی پلی وینیل کلراید را نیز می نامند. بنابراین، آنها برای سرامیک هایی مانند لیوان ایده آل هستند. لیبل صدفی را از ما بخواهید. قیمت چاپ لیبل صدفی از جاهای دیگر کمتر است.

ما برچسب ها و تکه های PVC دوبعدی و سه بعدی سفارشی را برای مارک های کاغذی عرضه می کنیم. علاوه بر این، می توانید لوگو و نام تجاری خود را بر روی آن حکاکی یا چاپ کنید. بنابراین، می توانیم به افراد کمک کنیم برند خود را بسازند و تبلیغ کنند. شما می توانید آنها را بچسبانید و یا بدوزید. بنابراین، آن ها را هر طور که مایلید نصب کنید. سفارش لیبل صدفی از وبسایت ما امکان پذیر است. قیمت چاپ لیبل صدفی با توجه به نیاز مخاطب و سلیقه او متفاوت  است.

ابعاد لیبل صدفی

لیبل صدفی چیست؟؟ سفارش لیبل صدفی

شما باید با توجه به خواسته خود سایز لیبل صدفی را مشخص کنید، ابتدا باید بدانید که بر روی چه محصولی می خواهید آن ها را نصب کنید، سپس اقدام به سفارش کنید. می توانید در ابعاد مختلف این برچسب ها را به ما سفارش دهید. اما باید دقت کنید که اگر محصول شما خیلی بزرگ است لیبل خیلی کوچک را نباید سفارش دهید. اگر محصول شما خیلی کوچک است نباید لیبل بزرگ را انتخاب کنید به طوری که آن محصول اصلا دیده نشود.

برای خرید لیبل صدفی حتما باید تمامی موارد گفته شده را در نظر بگیرید، پس چه بهتر که ابتدا سایز محصولتان را اندازه گیری کنید و آن را مشخص کنید، سپس اقدام به خرید کنید. می توانید در این زمینه از کارشناسان و متخصصان این زمینه هم کمک بگیرید. سفارش لیبل صدفی از صفحه اینستاگرام نیز انجام می شود. چاپ صدفی رنگی کمی گران تر است.

سفارش اینترنتی لیبل صدفی و مزیت های آن

شما می توانید همین حالا به وبسایت های مختلف مراجعه کنید و انواع و اقسام سفارش لیبل صدفی را در آن جا ببینید. اگر کمی دقت کنید متوجه خواهید شد که قیمت محصولات با یکدیگر متفاوت است. سعی کنید برای ثبت سفارش از سایت های معتبر استفاده کنید. این سایت ها با قیمت های مناسب بهترین اجناس را در اختیار شما قرار خواهند داد.

نحوه  سفارش دادن لیبل صدفی نیز بسیار ساده است. شما ابتدا وارد وبسایت شده و پس از مشاهده تمام محصولات، هرکدام را که مورد پسندتان هست،  روی آن کلیک می کنید. در این قسمت باید بسیار دقت کنید، زیرا باید ابعاد مورد نظر خود را وارد کنید. اگر شما قادر به اندازه گیری ابعاد مورد نظر خود نیستید می توانید از مشاوران سایت کمک بخواهید تا شما را به خوبی راهنمایی کنند. در مرحله آخر روی گزینه خرید کلیک کرده و وجه را آنلاین پرداخت می کنید و در آخر آدرس  را وارد کنید.

قیمت لیبل صدفی

ما همیشه سعی داشتیم که ارزان ترین قیمت ها را ارائه دهیم، اما این بدان معنا نیست که لیبل های ما بی کیفیت هستند. ما فقط رضایت مشتری برایمان اهمیت دارد. بنابراین برای مطلع شدن از قیمت ها به وبسایت  مراجعه کنید و لیبل صدفی را سرچ کنید. چاپ صدفی قیمت به صرفه ای دارد و لیبل های رنگی به طبع گران تر خواهند بود. زیرا نیاز به چاپ رنگی دارد، اما اصلا نگران نباشید شما اگر همین لیبل را در جاهای دیگر سرچ کنید متوجه تفاوت قیمت ها خواهید شد.

قیمت لیبل صدفی بستگی به جنس، تعداد، اندازه و. دارد. با توجه به این موارد می توان تعیین کرد که چه هزینه ای برای خرید باید پرداخت شود.

سخن پایانی

لیبل صدفی جزو لیبل های بسیار جذاب می باشد، که بسیار از افراد برای تجارت و صنعت خود به آن نیازمند هستند. چاپ لیبل صدفی (https://ariyaroll.ir/لیبل-صدفی) را باید به مجموعه های معتبر بسپارید تا بهترین کیفیت و بهترین محصول را در اختیار شما قرار دهند. در این مطلب سعی داشتیم تا شما را بیشتر با لیبل صدفی آشنا کنیم. از این که تا پایان همراه ما بودید از شما سپاس گزاریم.

 

آدرس : تهران – کیلومتر 8 جاده قدیم کرج – خیابان خلیج فارس جنوبی – خیابان المهدی – ابتدای شهرک مفید – بن بست لاله 4 – پلاک 9

تلفن : 66183834 (021) – 66264323 (021)

ایمیل : ariya.roll@yahoo.com

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZjVe8a3o
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه